اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت سازمان بسیج اصناف از نخبه‌های مهارتی

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان از حمایت سازمان بسیج اصناف از نخبه‌های مهارتی در بخش‌های مختلف خبر داد.

حمایت سازمان بسیج اصناف از نخبه‌های مهارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا منیری، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان امشب در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، با بیان اهمیت تربیت افراد ماهر و متخصص برای اشتغال در اصناف اظهار کرد: معرفی رسته‌های شغلی که در فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود، به شناسایی نیروی کار ماهر جهت ایجاد اشتغال در اصناف، بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت اعلام نیاز اصناف و بازار استان برای تأمین نیروی کار تصریح کرد: با تعامل مشترک، می‌توانیم زمینه اشتغال مهارت‌آموختگان را در اصناف استان و حتی خارج از استان، فراهم آوریمنماییم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان افزود: سازمان بسیج اصناف برای اجرای طرح آموزش دوگانه در کسب‌وکارهایی که شرایط لازم را دارند، با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، همکاری و مشارکت لازم را به عمل خواهد آورد تا با اجرای این طرح، افراد جویای کار ضمن دریافت آموزش‌های تئوری در فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های عملی و مهارتی را زیر نظر این اداره کل در اصناف مرتبط فراگیرند.

منیری آمادگی سازمان بسیج اصناف و بازاریان را برای از حمایت برگزیدگان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت برای اعزام به مسابقات ملی در رشته‌های صافکاری خودرو، نقاشی خودرو و تبرید و تهویه اعلام کرد.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی از اولویت‌های آموزشی این اداره کل است، اظهار کرد: این طرح و نیز طرح مهارت‌آموزی دوگانه ازجمله طرح‌هایی هستند که اجرای آن‌ها به‌صورت مشارکتی با صنایع و صنوف، اثرگذاری آن را چند برابر خواهد کرد.

شاهچراغ با اشاره به اهمیت تعیین صلاحیت حرفه‌ای شاغلان گفت: این اقدام، سطح خدمات‌رسانی مطلوب و رضایتمندی مردم را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد و در این زمینه، مشارکت اصناف بسیار حائز اهمیت است.

شاهچراغ به تشریح مسابقات آزاد مهارت و چگونگی برگزاری آن پرداخت و خواستار مشارکت سازمان بسیج اصناف در این خصوص شد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول