اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز به کار مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در سمنان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در این استان خبر داد.

آغاز به کار مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان عصر امروز به‌منظور گسترش همکاری‌های مشترک با هدف توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تأکید بر سیاست آموزشی این اداره کل مبنی بر ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار گفت: برای نیل به این مقصود، مشارکت با نهادها و ارگان‌های مختلف در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی از معدود نهادهایی است که امکان به ثمر نشستن آموزش‌ها در آن بیشتر است و عملکرد مطلوب این دو دستگاه و کسب رتبه‌های برتر کشوری در این زمینه، گواه این مطلب است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به ایجاد مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» توسط فعالان عرصه مهارت‌آموزی، هدف از ایجاد این مرکز را اثربخش‌تر ساختن فعالیت‌های آموزشی با حمایت و مشارکت افراد خیر و نیکوکار عنوان کرد.

شاهچراغ تصریح کرد: مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در اواسط دی‌ماه سال جاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

این نشست با حضور معاونان و کارشناسان کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول