اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تقویت مهارت‌های زندگی در برنامه‌های آموزشی گنجانده شود

معاون استاندار سمنان گفت: تقویت مهارت‌های زندگی مورد توجه آموزش و پرورش باشد و در برنامه‌های آموزشی گنجانده شود.

تقویت مهارت‌های زندگی در برنامه‌های آموزشی گنجانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه مجلس دانش‌آموزی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: دانش‌آموزان، رکن اصلی و اساسی پیشرفت کشور هستند و مؤثرترین و مهم‌ترین حوزه برای پیشرفت کشور، آموزش و پرورش و رکن اصلی آن، دانش‌آموز است.

وی تصریح کرد: باید همواره به یاد شهدا بوده و در عرصه «جهاد تبیین»، پیام شهدا را انتقال دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: نسل‌های دهه‌های ۸۰ و ۹۰، هوش سرشاری داشته و تحلیل‌های درستی از وضع موجود ارائه می‌دهند که باید مورداستفاده قرار گیرد.

ریواده افزود: مؤثرترین ابزار اعتمادسازی، عمل‌گرایی است و باید تصمیمات خوب اتخاذشده را به مرحله عمل و اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: ناامیدسازی،‌ مهم‌ترین مؤلفه و شاخصه بارز ایران‌ستیزی است که امروز در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مهم‌ترین و مؤثرترین امر در جهاد تبیین، بیان بهره‌مندی از امیدهای آینده ایران و دانش‌آموزان فعالی است که محورهای پیشرفت را آموزش دیده‌اند.

ریواده گفت: عاملان اصلی اتفاقات اخیر، آمریکا و جبهه سلطه هستند که تلاش برای تجزیه‌ ایران اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری، تضعیف «ایران قوی» هدف دشمنان است.

وی افزود: نشاط اجتماعی امروز در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های زندگی مورد توجه است و باید اجرایی شود و در این مسیر نیز ضرورت دارد تا از مشارکت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: تمرین پیشرفت در مدارس باید به‌صورت ویژه مورد توجه و تأکید قرار داشته باشد و اجرایی شود و از مشارکت حداکثری دانش‌آموزان می‌توان در پیشبرد هر چه بهتر این امر بهره برد.

ریواده افزود: تقویت مهارت‌های زندگی و مواردی که موردنیاز دانش‌آموزان ما برای قوی بودن است، مورد توجه آموزش و پرورش باشد و در برنامه‌های آموزشی گنجانده شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول