اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در نوشهر

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مدت یک هفته در جهت محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از جمله برنامه هفته بسیج است.

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مهرداد ابراهیم‌پور در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد،از خبرنگاران به‌عنوان افسران جبهه رسانه‌ای در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن یاد کرد و گفت: فضای مجازی بیشترین بُعد در این عرصه که عرصه مبارزه تمام عیار است قرار دارد.

وی با اشاره به فلسفه وجودی بسیج اظهار کرد: مجموعه بسیج و شجره طیبه بسیج برآمده از نگاه هستی شناسانه و باور تمام و کمال حضرت امام خمینی (ره) به مردم بود که رهبر انقلاب از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می‌کنند.

فرمانده بسیج نوشهر با تاکید براینکه حضرت امام خمینی (ره) به حضور مردم در اداره جامعه اعتقاد و باور داشت، افزود: تجلی کامل و عینی این دکترین، مردم پایه بودن انقلاب اسلامی و سازمان یافته آن در بسیج است.

 ابراهیم‌پور، انقلاب اسلامی را از همان ابتدا به عنوان چالش بزرگی برای نظام بین‌الملل دانست و تصریح کرد: نظامی که آنها طراحی کرده بودند نظامی  وابسته به شرق و غرب بود،اما نظام جمهوری اسلامی نه وابسته به غرب  و نه شرق بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) برای نفی و خنثی کردن مکاتب شرق و غرب به الگوی موفقی چون پای کار آمدن مردم رسید و از این بابت دشمنان انقلاب اسلامی برای زمین زدن انقلاب  تمام قد پای کار آمدند.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر، حضور موفق  بسیج در هشت سال دفاع مقدس را به عنوان اولین و جدی ترین تجربه بسیج دانست و متذکر شد: بعد از دفاع مقدس نیز حضور بسیج در دوران سازندگی، مسائل مختلف اجتماعی کشور، دوران کرونا و کمک های مومنانه و بسته های معیشتی به نیازمندان چشمگیر بوده است.

ابراهیم‌پور حضور و فعالیت بسیج را در تبدیل تهدیدها به فرصت مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دوران کرونا کسانی که از نظر اقتصادی و معیشتی دچار مشکل شدند این بسیج بود که پای کار آمد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیج مختص جغرافیای کشور نیست بلکه در کشورهای مختلف از این شجره طیبه الگو برداری شده است و در حل مشکلات کشورهایی همچون عراق، سوریه و یمن در مبارزه با استکبار کاربرد داشته است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران نامگذاری شده است، افزود: بسیج متعلق به یک نهاد یا ارگان خاصی نیست بلکه یک تشکل مردمی است.

 ابراهیم‌پور از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مدت یک هفته در جهت محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از جمله برنامه هفته بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح گلزار شهدا، کمک‌های مومنانه،  مسکن مددجویی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری دوره های آموزشی، افتتاح یادمان شهدای گمنام، اردوهای جهادی، المپیاد ورزشی فرهنگی، اجتماع پرشور بسیجیان و تجلیل از خانواده‌های ارکان بخشی از برنامه‌های هفته بسیج شهرستان نوشهر است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول