اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر مطهر شهید وجیه‌الله آذرنگ

مراسم شب وداع با پیکر پاک شهید وطن برادر پاسدار وجیه‌الله آذرنگ کارمزدی در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد.

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر مطهر شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید پاسدار مدافع امنیت وجیه الله آذرنگ در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

حضور مردم انقلابی در مراسم شب وداع شهید، فضای محفل را نورانی کرد و شب به یاد ماندنی برای مردم رقم زد و جلوه دیگری به مراسم بخشید.

شهید وجیه الله آذرنگ ، ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در راه پاسداری از حریم ایران اسلامی و امنیت مردم در منطقه شمالغرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم شب وداع و تشییع پیکر مطهر شهید وجیه الله آذرنگ با حضور پرشور مردم قائمشهر در حسینیه ثارالله بر روی دستان عاشقان ولایت در فضای عطرآگین و در جوار شهدای گمنام این حسینیه تشیع شد.

پاسداران مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران با فدا کردن خود، اجازه سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت و انقلاب را نمی‌دهند و مردم ما نیز قدردان آنان هستند.


                

اهمیت اینگونه مراسم شهدا را نمی‌توان انکار کرد؛ چراکه به ما یادآوری می‌کنند که همواره مدیون خون شهدا هستیم و این راه را ادامه خواهیم داد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام هم راس ساعت ۹ صبح امروز از مقابل سپاه سوادکوه، در شهرستان زیرآب برگزار و در روستای کارمزد، زادگاه شهید تدفین شد.

               

شهید وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در راه  پاسداری از مرز‌های کشور در شمالغرب به شهادت رسید.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول