اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان جاماندگان اربعین

فرماندار زنجان گفت: امسال زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، پرشورتر از سالهای قبل، پذیرای راهپیمایان و جاماندگان اربعین حسینی (ع) خواهد بود.

پایتخت شور و شعور حسینی، میزبان جاماندگان اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) با اعلام اینکه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان، روز شنبه 26 شهریور در محل مزار مطهر شهدای گمنام (ارتفاعات گاوازنگ) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال پایتخت شور و شعور حسینی پر شورتر از سالهای قبل، پذیرای راهپیمایان و جاماندگان اربعین حسینی(ع) خواهد بود.

فرماندار زنجان با اشاره به صبغه دینی و ولایتمداری مردم استان زنجان که سالیان سال است با حضور بی‌سابقه خود، زنجان را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی قلمداد کرده‌اند، نسبت به حضور پر شور مردم و برپایی هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعینی حسینی (ع) ابراز امیدواری کرد.
وی ضمن اشاره به اینکه در این مراسم برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای به عمل آمده تا موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند، ادامه داد: موکب‌های داوطلب برای حضور در این گردهمایی عظیم با بهره‌گیری از نذورات مردمی خدمتگزار راهپیمایان و شرکت کنندگان خواهند بود.

خالقی با تاکید بر اینکه مهمترین شعائر واقعه عاشورا برپایه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شده است، ادامه داد: امیدواریم تا برگزاری چنین مراسماتی موجبات ازدیاد معرفت تک تک افراد جامعه و سربلندی بیش از پیش اسلام و انقلاب شود.

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای جلسه در مورد برگزار پیاده‌روی جا ماندگان اربعین نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول