اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هزینه بلیط زائران اربعین برگردانده می‌شود/اعزام زائران در صورت تغییر وضعیت مرزها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده‌اند وجود ندارد، گفت: زائرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به تعاونی صادر کننده بلیت، نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

هزینه بلیط زائران اربعین برگردانده می‌شود/اعزام زائران در صورت تغییر وضعیت مرزها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان با اشاره به تصمیم ستاد اربعین برای اعزام نکردن زائر اشاره و اظهار کرد: زائرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به تعاونی صادر کننده بلیت، نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده‌اند وجود ندارد، افزود: روز گذشته مبلغ اخذ شده برای مسافران سه دستگاه اتوبوس به آن‌ها بازگردانده شد.

وی ادامه داد: پول خریداران بلیت اینترنتی هم به حساب آن‌ها بازگردانده خواهد شد منتهی شاید این روند اندکی زمان‌بر باشد و توصیه من مراجعه به تعاونی مورد نظر برای تعیین تکلیف است.

قزوینیان گفت: مسؤولان راهداری برای اعزام مسافران با استفاده از 128 دستگاه اتوبوس برنامه‌ریزی کرده‌اند ولی با توجه به مشکلات فعلا متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه قبل از توقف اعزام زائران، روزانه حدود 40 دستگاه اتوبوس از زنجان زائران اربعین را به مرز منتقل می‌کردند، ادامه داد: طی این مدت 7 هزار و 400 زائر با 324 سفر از طریق این ناوگان جابه‌جا شدند.

وی تاکید کرد: اگر گشایشی در امور روی دهد اعزام زائران از طریق ناوگان اتوبوسی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول