اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استقبال بی‌نظیر زنجانی‌ها از پیاده‌روی اربعین

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان با اشاره استقبال بی‌نظیر از پیاده‌روی اربعین گفت: زائران توصیه‌های ارائه شده برای تردد را جدی گرفته و با برنامه‌ریزی و به صورت گروهی سفر کنند.

استقبال بی‌نظیر زنجانی‌ها از پیاده‌روی اربعین

ابراهیم احمدی، مدیر کل حج و زیارت استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت‌نام حدود ۳۷ هزار و ۶۰۰ زائر در سامانه سماح خبر داد و اظهار کرد: حدود ۲۹ هزار و ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر از افراد ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر بی‌سابقه بودن استقبال از پیاده‌روی اربعین سال جاری افزود: بالا بودن آمار زائران به معنای برنامه‌ریزی درست برای رفت و برگشت در راستای پیشگیری از بروز مشکل است.

وی با توصیه به زائران اربعین برای برنامه‌ریزی دقیق تصریح کرد: مهمترین موضوع در این برنامه‌ریزی پیشگیری از ازدحام در مرزها است.

احدی با توصیه به زائران اربعین برای خودداری از مراجعه به مرز بدون داشتن گذرنامه گفت: زائران اربعین برای موفقیت  در عبور از مرز باید حداقل دو دز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان به آب و هوای گرم عراق اشاره و تاکید کرد: زائران اربعین پیش‌بینی‌های لازم را برای پیشگیری از گرمازدگی داشته باشند.

وی داشتن پوشش بیمه‌ای را دیگر ضرورت انجام پیاده‌روی اربعین در راستای پیشگیری از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دانست و گفت: هزینه بیمه ۱۸ هزار تومان است که می‌تواند نقش موثری در پوشش هزینه‌های زائر در صورت وقوع حوادث داشته باشد.

احدی انجام سفر گروهی را در راستای مراقبت از همدیگر دیگر توسعه خود به زائران اربعین عنوان و تاکید کرد: زائران سعی کنند طبق برنامه مندرج در سامانه سماح تردد کنند تا از وقوع حوادث غیر مترقبه پیشگیری شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول