اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تأکید بر بهره‌گیری ظرفیت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر حل مشکلات مردم

فرمانده سپاه کربلا راه‌برون رفت از برخی مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره‌گیری از تکنولوژی روز جامعه و دنیا دانست و گفت: مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردمی در کنار مردم، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره‌گیری از این شرکت‌های دانش‌بنیان، به رفع مشکلات در استان می‌پردازند.

تأکید بر بهره‌گیری ظرفیت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر حل  مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا از شرکت البرز افراز طبرستان بازدید و از باورمندی‌ها و تلاش‌های دغدغه مندانه جوانان با اراده این شرکت قدردانی کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف راه‌برون از مشکلات است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شعار سال و حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و نیز جوانان متعهد و مبتکر ایران اسلامی،گفت: این یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و طراحی نرم‌افزاری‌های کاربردی در سطح کشور بوده که در نوع خود بی‌نظیر  است.

مسلمی با بیان اینکه جوانان نخبه و علاقمند به خدمت صادقانه به مردم و انقلاب در این شرکت گرد هم جمع شدند تا بتوانند  مشکلات کشور را حل کنند، افزود: این شرکت توفیقات بسیار خوبی در حوزه تولیدات نرم‌افزاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت،گفت: بخشی از خدمات این شرکت در حوزه رونق اقتصادی و  بحران‌ها است که جا دارد مسؤولان به این جوانان و این چنین شرکت‌های دانش‌بنیانی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا راه‌برون رفت از برخی مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره‌گیری از تکنولوژی روز جامعه و دنیا دانست و افزود: مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردمی در کنار مردم، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره‌گیری از این شرکت‌های دانش‌بنیان، به رفع مشکلات در استان می‌پردازند.

مسلمی با تاکید بر اینکه حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند حلال مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: بخشی دیگر از خدمات این شرکت در حوزه نرم‌افزاری مبارزه با فساد، رفع فساد و از بین بردن زمینه‌های فساد در جامعه با ارائه خدمات آسان و رایگان است.

وی تاکید کرد: باید بیش از گذشته به این شرکت‌های دانش‌بنیان، جوانان انقلابی و همیشه در صحنه توجه شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول