اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک‌های مومنانه سپاه کربلا

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم، تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار به خانواده‌های آسیب دیده و کم‌برخوردار استان اهدا شد.

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک‌های مومنانه سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه عید غدیر خم اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم، تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار در قالب  آئین سراسری نهضت کمک‌های مومنانه سپاه کربلا به خانواده‌های آسیب دیده و کم‌برخوردار استان اهدا شد.

وی افزود: ارزش کمک‌های اهدا شده در در این مرحله از نهضت احسان و تعاون علوی ها، ۵۲ میلیارد تومان بوده که از ابتدای سال تا به حال ۱۴۶ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه نیز در حوزه‌های مختلف در بین جامعه هدف توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا تاکنون، قریب به یک هزار میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با احسان و تعاون مردم دیار علوی، خیرین، سازمان‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و بسیج و سپاه کربلا به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا شده است. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول