اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ویزیت رایگان در طرح جامع سلامت سپاه کربلا در بهشهر

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا گفت: طرح جامع سلامت قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای «پجیم» بهشهر برگزار شد.

ویزیت رایگان در طرح جامع سلامت سپاه کربلا در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، عادل الندانی مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا از اجرای طرح جامع سلامت این قرارگاه در یکی دیگر از روستاهای سطح یک خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف خدمات‌رسانی به روستاهای محروم در روستای پجیم بهشهر برگزار شد.

وی افزود: در این‌ مرحله که با مشارکت‌ و عنایت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا، خانه‌ی بهداشت، مسؤولان روستا اعم از اعضاء شورا و دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج و مردم شریف روستای پجیم برگزار شد.

 

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا خاطر نشان کرد: اهالی پس از پایش اطلاعات، مورد ویزیت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند.

الندانی در ادامه افزود: یکی دیگر از خدمات قرارگاه در این طرح نیز بهره‌مندی از داروخانه سیار بود. همچنین متخصصانی در حوزه‌های ارتوپد، مغز و اعصاب و داخلی بیماران را مورد ویزیت قرار دادند.

مسؤول دهستان های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌ کربلا در پایان ضمن تقدیر ویژه از معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا به جهت‌ مشارکت در اجرای این طرح و قدردانی از همراهی و همدلی‌های همه‌ مسؤولان  و اهالی خونگرم روستای پجیم یادآورشد: ارائه‌ خدمات با مشارکت دست‌اندرکاران حوزه‌ی تخصصی و مردم شریف و صبور مناطق محروم از افتخارات این قرارگاه محسوب می‌شود.

وی گفت: امیدواریم این طرح در مراحل بعدی در سایر روستاهای سطح یک قرارگاه در سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول