اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک‌های معیشتی مقدمه‌ای برای تربیت و امور فرهنگی باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید کمک‌های معیشتی مقدمه‌ای باشد برای تربیت و امور فرهنگی که سبب دستگیری از نیازمندان باشد.

کمک‌های معیشتی مقدمه‌ای برای تربیت و امور فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با «لاله افتخاری» مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: نهادهایی که به حسب مورد در انقلاب اسلامی تأسیس شدند برخی خیلی موفق بودند که از جمله آن‌ها سپاه، بسیج و کمیته امداد خمینی (ره) بودند و هر یک در نوع خدمتی که به آن‌ها محول شده است، بخش عظیمی از بار مسئولیت را به دوش می‌کشند.

وی بیان داشت: دشمنان در خواب پریشان خود شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند و بدتر از آن، عوامل داخلی آن‌ها را برای گره زدن در مسائل اقتصادی کمک کردند؛ اما این بخشی که حمایت از طبقه ضعیف جامعه را به دوش گرفته، خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: بیشتر فعالیت کمیته امداد خمینی (ره) ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بوده و به همین جهت بار مسئولیت این نهاد حمایتی سنگین‌تر شده است.

آیت‌الله عبادی بر لزوم اطلاع‌رسانی به مردم در راستای خدمات‌دهی کمیته امداد خمینی (ره) به مردم تأکید کرد و افزود: باید مردم بیشتر توجه داشته باشند که در کمیته امداد خمینی (ره) چه خدماتی ارائه می‌شود؛ در عین حال نیز باید این نکته ظریف مورد توجه قرار بگیرد که مددجویان تحقیر نشده و شناخته نشوند.

وی تصریح کرد: آگاهی مردم خوب است، این انقلاب اسلامی مختص مردم است و انجام امر خیر موجب خوشحالی مردم می‌شود؛ ولی ظرافت‌های خود را باید داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار کمیته امداد خمینی (ره) تنها نان‌آوری نیست؛ بلکه کار اصلی آن فرهنگی است، یادآور شد: کمک‌های معیشتی باید مقدمه‌ای برای تربیت و امور فرهنگی باشد و باعث دستگیری از نیازمندان شود.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه امروز فرزندآوری و تعداد فرزند از نظر کارشناسی برای آینده کشور مؤثر است، ادامه داد: خانواده‌های دارای فرزند باید فقط نگران مدیریت داخل خانه باشند و نگران امکانات نباشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسئولان کمیته امداد خمینی (ره)، با بیان اینکه طرح و برنامه‌هایی را از جهت نوع پرورش برای آینده کودکان و نوجوانان داشته باشید، تصریح کرد: اکنون کودکان و نوجوانان ما دشمنان را عصبانی کردند و این امر در خانواده کمیته امداد خمینی (ره) باید پررنگ‌تر از بیرون باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول