اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ظهور منجی تنها راه نجات انسان از دست غول‌های پول‌پرست است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ظهور منجی عالم بشریت تنها راه نجات انسان از دست غول‌های پول پرست با تفکر لیبرالی است.

ظهور منجی تنها راه نجات انسان از دست غول‌های پول‌پرست است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهد و تداوم کار انبیاء بوده که بالاتر از آن کاری نیست و این مرکز پرورش انسان، اندیشه و فکر انسانی را بر عهده دارد که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه انسان در بعد زیست‌شناسی موجودی مانند دیگر موجودات بوده که بدنش را تشریح و تعریف می‌کنیم اما انسان در زاویه انسانیت با انسان در زاویه زیست شناسی بسیار متفاوت است، اضافه کرد: در جهت انسانی و زاویه انسانیت انسان یک بحث جداگانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار مکتب انبیاء، ائمه، جانشینانشان که عالمان ربانی و مراجع تقلید، بینان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده بالفعل کردن استعدادهای انسانی در انسان است، یادآور شد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسانی که توفیق اجرای قانون را داشته در راستای اهداف انبیا بوده که این موجود بالقوه را بالفعل کرده و انسانیت انسان را تکمیل کند.

عبادی با اشاره به اینکه اساس کار انبیاء این بوده که انسان را پرورش دهند و اساس پرورش انسان بر حب و محبت است، افزود: اساس دین حب بوده و بغض شیء و عارضه‌ای بوده که اگر نباشد همه دین حب بوده وانسان باید به این صورت تربیت شود.

وی با بیان اینکه خداوند بیشتر از هر چیزی انسان را دوست دارد و به همین سبب به انسان کرامت بخشیده است، اضافه کرد: اگر اشیاء و اشخاصی ضد انسان باشند در واقع دشمن خداوند و دین هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اگر پدری در یک بی‌ادبی و ولنگاری نسبت به فرزند خود اخم می‌کند آن عین دوستی بوده چون می‌خواهد آفت را برطرف سازد، بیان داشت: پیامبران نیز برای این مبعوث شده‌اند که مانع عارض شدن جهل برای انسان در مسیر انسانیت باشند.

عبادی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در هیچ کشوری دخالت ظالمانه ندارد و در جایگاهش بی‌جهت به هیچ کسی سیلی نزده چون برای آن نیامده اما دشمن از هیچ توطئه‌، کودتا و دسیسه‌ای برای ضربه زدن به انسان غافل نشده و به تعبیر خودشان از همه گزینه‌ها برای این موضوع استفاده کرده است.

وی ادامه داد: اساس دین حب بوده و در مکتب انبیاء از انسان‌ها برادر ساخته می‌شود در حالی که دشمن در اندیشه خود انسان را گرگ می‌پندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به سرود سلام فرمانده در کشور و جهان اشاره کرد و گفت: این سرود جاذبه فراوانی در دنیا داشته و افرادی که شخصیت ضدانسانی دارند عکس‌العمل زیادی در پی داشته است.

عبادی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و بخش‌های آموزشی، افزود: کودکان آینده‌سازان کشور هستند که بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه هر زمان که نصاب انسان‌های بالفعل ساخته شده به حدی برسد که معادلات دنیا را عوض کند موقع ظهور فرمانده است، خاطرنشان کرد: ظهور منجی عالم بشریت تنها راه نجات انسان از دست غول‌های پول پرست با تفکر لیبرالی است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول