اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مردم باید پای کار باشند تا مشکلات مرتفع شود/ سیاست‌های سلیقه‌ای؛ زمینه‌ساز بدبینی مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه صداقت، شجاعت و تلاش دولت امروز ستودنی است، گفت: همه باید برای بهتر شدن امور همکاری کنند و در این زمینه همه وظیفه دارند.

مردم باید پای کار باشند تا مشکلات مرتفع شود/ سیاست‌های سلیقه‌ای؛ زمینه‌ساز بدبینی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: خداوند به انسان حیات و زندگی داده که اگر شرایط لازم به وجود آید موجب برکت و اگر این شرایط به هم بخورد موجب آفت است و در صحنه میدانی نیز اینگونه است.

وی بیان داشت: اگر امور جامعه در دست بهترین فرمانروایان و منابع اقتصادی در خدمت مردم باشد بدون شک زندگی دنیوی برای انسان زمینه تکامل و کمال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خداوند همه چیز را برای انسان آفریده و این تعبیر مکتب و قرآن بوده که همه چیز از جمله مال و ثروت باید برای انسان و انسانیت خرج شود، اضافه کرد: در مکتب لیبرالی انسان برای مال و ثروت باید نابود شده و بر سر طعمه مال، انسان باید گرگ باشد.

عبادی خدمت به نوع انسان را از بالاترین عبادات دانست و افزود: اگر امور کارشناسی و تمام تشکیلات دانش‌بنیان باشد، هر چه انسان بیشتر زنده باشد زندگی برایش برکت است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در مورد ایجاد ناامیدی و یأس در کشور، گفت: برخی از مشکلات نتیجه سلیقه‌ای عمل کردن بوده که نیاز به عملیات ویژه‌ای برای اصلاح دارد و این دولت مردمی و انقلابی که از ویژگی‌هایش این بوده که باید با اخلاص کار شود و نباید پشت پرده قرار گیرد تا خود را خوب نشان دهد قصد جراحی بزرگ اقتصادی را دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: مردم با توجه به آسیب‌هایی که در گذشته دیده‌اند شاید گاهی اوقات خوشبین نباشند ولی باید همه در راستای این سیاست و تصمیم دولت همکاری کرده تا نتایج مثبت آن بروز و ظهور یابد لذا باید آنچنان که شایسته نظام بوده به مردم ارائه خدمت شود.

عبادی ادامه داد: در همین ایام که اوج مسئله اصلاحات اقتصادی بوده برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که اقداما ت ویژه دولت در جهت اقتصادی و مسائل اساسی کشور موجب سرافرازی ایران و ذلت دوباره آمریکا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صداقت، شجاعت و تلاش دولت امروز ستودنی است، بیان داشت: همه باید برای بهتر شدن امور همکاری کنند و در این زمینه همه وظیفه دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند خواست تا مردم را نسبت به توطئه‌های بیگانگان و دشمن توجه داده تا مردم گرفتار بازی در زمین دشمن نشوند و نتایج این شجره طیبه را بچشند.

عبادی تبیین کرد: امروز قوای سه‌گانه هم مورد اعتماد و هم با هم همراه هستند، همراهی نیز این است که خودشان را با نظام و قانون اساسی تطبیق می‌دهند.

وی مردم را صاحب اصلی انقلاب اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: متأسفانه سیاست‌های سلیقه‌ای که در گذشته وجود داشته، مردم را بدبین کرده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول