اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افزایش 43 درصدی ترددها در محورهای موصلاتی خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: در طی سه روز گذشته که طرح نوروزی پلیس آغاز شده تاکنون مجموع ترددها در جاده‌های استان 43 درصد رشد داشته است.

افزایش 43 درصدی ترددها در محورهای موصلاتی خراسان‌جنوبی

علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: سفرهای نوروزی کم کم آغاز شده و از زمان اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۴۳ درصد مجموع ترددها در محورهای موصلاتی استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین در طی این مدت ۷۰ درصد تردد وسایل نقلیه سبک و ۵۱ درصد ورودی و خروجی‌های استان افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: لذا این افزایش ترددها با توجه به پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های که از قبل برآورد شده بود و فعالیت تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به صورت ویژه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه در این سه روز که از طرح نوروزی پلیس گذشته علی‌رغم افزایش ترددها تقریباً مردم بسیار خوب رعایت کرده و به پلیس کمک می‌کنند، اضافه کرد: فردا ۲۹ اسفندماه جاری با توجه به پیش‌بینی‌ها در راستای افزایش چشمگیر ترددها لذا در محورهای قاین- بیرجند، طبس- یزد و طبس- دیهوک از صبح ساعت ۷ تا ساعت ۲۲ تردد وسایل باربری سنگین به جز مواد فساد شدنی و سوختی ممنوع خواهد بود.

وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست تا نسبت به این محدودیت توجه کرده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند که ترددهای خود در زمان اجرای این محدودیت انجام ندهند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای که در سه روز گذشته با آغاز اجرای طرح نوروزی در استان رخ داده متأسفانه همه از نوع واژگونی بوده است، یادآور شد: بیشتر این حوادث به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده بنابراین از رانندگان درخواست داریم تا اگر احساس خستگی داشتند حتماً توقفی کرده و دقایقی را استراحت کنند.

رضایی از افزایش ترددها در جاده‌های روستایی استان خبر داد و گفت: روز گذشته در محور رکات به بیرجند با برخورد دو دستگاه پراید پنج نفر مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها که همه دنبال شادی بوده رانندگان باید توجه کرده تا با رعایت نکات رانندگی سفر ایمنی برای خود و سایر استفاده کنندگان از جاده‌ها رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول