اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دستبند قانون بر دستان قاتل جانی در فردوس

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی گفت: فردی که در اقدامی جنون‌آمیز پدر همسر خود را در شهرستانفردوس به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

دستبند قانون بر دستان قاتل جانی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع جنایت در یکی از خیابان‌های شهرستان فردوس بلافاصله مأموران پلیس، بازپرس ویژه قتل و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.  
 
وی افزود: حضور مأموران و تحقیقات پلیس حاکی از این بود که فردی ۴۶ ساله در اقدامی جنون‌آمیز پدر همسر خود را بر اثر اختلافات خانوادگی به قتل رسانده است.  
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: قاتل که با بستن دست و پای سایر اعضای خانواده قصد ارتکاب جنایات دیگری را داشت که با اقدام به موقع پلیس در کمتر از یک ساعت دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
سرهنگ صادقی گفت: تحقیقات پلیس درباره علت و انگیزه قاتل از وقوع جنایت ادامه دارد و علت قطعی مرگ مقتول منوط به نظریه پزشک قانونی خواهد بود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول