اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک 144 میلیارد تومانی زنجانی‌ها به نیازمندان

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال 1399 کل درآمد استان که از طرف خیرین کمک شده، ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بوده است، گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۴۴ میلیارد تومان کمک شده و پیش‌بینی این است که امسال این رقم به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

کمک 144 میلیارد تومانی زنجانی‌ها به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام زنجان با اشاره به اینکه در سال 1399 کل درآمد استان که از طرف خیرین کمک شده، ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۱۴۴ میلیارد تومان کمک شده و پیش‌بینی این است که امسال این رقم به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

رئیس کمیته امداد با تقدیر از خیرین زنجانی برای کمک بی‌‌شائبه به نیازمندان افزود: بنده به عنوان خادم نیازمندان از مردم استان زنجان تقدیر میکنم.

وی افزود: امروز در شرایط کرونایی شاهد یک حرکت بزرگ هستیم که در زنجان رخ داده و امیدواریم با جاسازی آن شاهد محرومیت‌زدایی از چهره شهر باشیم.

تحقق 105 درصدی کمک‌های مردمی

هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد امام استان زنجان نیز در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد به استناد احکام و برنامه‌هایی که داشته است، بتواند ۸۰ درصد از درآمدهای خود را از حوزه مشارکت‌های مردمی و از طریق نرم‌افزارهای جدید جمع‌آوری کند.

مدیر کل کمیته امداد امام استان زنجان با اشاره به اینکه از آذر سال قبل از طریق دستگاه‌های اندرویدی درآمدزایی آنلاین و الکترونیکی آغاز شد، گفت: سال قبل صدقات ما ۱۰۵ درصد تحقق یافت و امسال ۱۰۳ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۸ هزار صندوق صدقه در استان داریم، گفت: ما به دنبال این هستیم که دنبال کد qr برویم تا علاوه بر سرعت‌بخشی در همان زمان و نقطه این امر قابل تحقق باشد، چه بسا که این امر از تخلفات هم جلوگیری خواهد کرد.

کارمندان کمیته امداد خودشان را خادم مردم می‌دانند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در کمیته امداد گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته شده است، گفت: کارمندان کمیته امداد خودشان را خادم مردم می‌دانند و دیدگاه کارمندی به آن ندارند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه در زنجان هم اکثر مساجد در قالب کمک مومنانه با همکاری کمیته امداد نیازمندان را شناسایی کردند، گفت: کمیته امداد در زنجان دخالت نکرد و با ارائه طریق در این قدم خیر سهیم شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اشتغالزایی موجبات توانمندسازی افرادی را فراهم ساخته است که قبلا مستمری‌بگیر بودند.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول