اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان:

111 هزار خانور گیلانی زیر پوشش کمیته امداد هستند / زمین‌های بلا استفاده تحت مالکیت کمیته امداد به نیازمندان واگذار می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: اکنون 111 هزار خانوار گیلانی زیرپوشش کمیته امداد هستند.

111 هزار خانور گیلانی زیر پوشش کمیته امداد هستند / زمین‌های بلا استفاده تحت مالکیت کمیته امداد به نیازمندان واگذار می‌شود

علیرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت محرومیت‌زدایی و استمرار تحقق عدالت اجتماعی را از اهداف کمیته امداد دانست و اظهار کرد: توانمندسازی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی رویکرد کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه 111 هزار خانوار گیلانی زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: 960 خانوار از این مددجویان سالمند بوده و از خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی برخوردار هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان مشارکت مردم هر محل و منطقه در رفع مشکلات نیازمندان همان محل و منطقه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و شناسایی به‌موقع نیازهای محرومان را مهم دانست.

وی از فعالیت 18 مرکز نیکوکاری در گیلان خبر داد و تصریح کرد: اکنون یک‌هزار و 919 نفر از خیران، حامیان و امدادیاران عضو مراکز نیکوکاری هستند.

محمدی بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و حمایتی برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند و کمک به توانمندسازی این خانواده‌ها از طریق ایجاد شغل را از اقدام‌های مهم کمیته امداد برشمرد.

وی وظیفه اصلی کمیته امداد را خدمت‌رسانی به صاحبان اصلی انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم برای کاهش فقر و رفع محرومیت به وجود آید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان پالایش مددجویان از طریق توانمندسازی آنها را راهبرد این نهاد ذکر کرد و متذکر شد: در رویکرد جدید این نهاد زمین‌های بلا استفاده که در مالکیت کمیته امداد است به نیازمندان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ب/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول