اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران:

150 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیازمند مسکن هستند/ رفع مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد تا پنج سال آینده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که بیش از 150 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این کمیته نیازمند مسکن هستند، گفت: مسکن این تعداد مددجو حداکثر تا پنج سال آینده تامین می‌شود.

150 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیازمند مسکن هستند/ رفع مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد تا پنج سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پرویز فتاح بعدازظهر امروز در جریان سفر به شهرستان پیشوا که در راستای بررسی عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت، در ارتباط با مسکن مددجویان اظهار داشت: مسکن اصلی‌ترین نیاز نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی گفت: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توان مالی ندارند و اگر هم داشته باشند کم است و بعضاً دریافت وام مسکن نیز نیازمند ضامن و ... دارد که این عزیزان ضامن ندارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان از سال گذشته برنامه‌ای را آغاز کردیم و امید است با کمک دولت، خیرین و ... در آینده شاهد رفع این مشکل برای مددجویان باشیم.

وی با بیان این‌که هرجا که مسؤولان و دلسوزان و ... گردهم جمع شوند برکات زیادی به ارمغان می‌آید، تاکید کرد: امروز در شهرستان مقدس پیشوا مسؤولان گردهم آمدند و از برکات آن این بود تصمیماتی در راستای مسکن نیازمندان اتخاذ شود.

فتاح با بیان این‌که بیش از 150 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیازمند مسکن هستند، اظهار داشت: مسکن این تعداد مددجو طی برنامه‌ای حداکثر تا پنج سال آینده تامین می‌شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر منزل 350 هزار مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) نیازمند تعمیر و نگه‌داری است، گفت: تعمیر و نگه‌داری این میزان از مسکن مددجویان را کمیته امداد امام خمینی(ره) در آینده نزدیک انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول