اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 280 میلیارد تومان کمک مومنانه در قالب‌های مختلف جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

جمع‌آوری ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری، عصر امروز در جلسه هماهنگی پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه با بیان اینکه 18 ماه است که این کمک‌ها در مناسبت‌های مختلف با کمک نهادهای حمایتی و دبیری سپاه به دست نیازمندان می‌رسد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 280 میلیارد تومان کمک مومنانه در قالب‌های مختلف از جمله، بسته‌های معیشتی و بهداشتی، اجاره منزل و مغازه، کارت هدیه و ...، جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور دستگاه‌های مختلف حمایتی از جمله کمیته امداد امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی، هلال احمر و ... در قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان، گفت: از شیوع کرونا تاکنون بیش از چنذین رزمایش توسط سپاه و همچنین نهادهای حمایتی برگزار شده است.

اکبری با بیان اینکه دفاع مقدس ما الگوگرفته از نبرد عاشورایی و علوی است، خاطرنشان کرد: 31 شهریورماه امسال رژه تلفیقی متشکل از خودرویی، نظامی و موتوری به همراه کاروان کمک‌های مؤمنانه را خواهیم داشت تا نمادی از همدلی در استان چهارمحال و بختیاری در قالب کمک به نیازمندان واقعی جامعه به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور ایثارگری رزمندگان و مردم بود و کمک‌های مؤمنانه امروز هم نوعی دیگر از ایثارگری است و از آنجایی که سپاه تاکنون تنها ۳ هزار بسته معیشتی تهیه کرده از دیگر نهادهای حمایتی درخواست داریم تا در این رزمایش به میدان بیایند و با ظرفیت خود به نیازمندان کمک کنند.

یادآور می‌شود؛ این مرحله از رزمایش مواسات روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه در خیابان کاشانی شهرکرد اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول