اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع کمک‌های مومنانه در منطقه لبد بخش بازفت

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: به مناسبت سال جدید و اعیاد شعبانیه، در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

توزیع کمک‌های مومنانه در منطقه لبد بخش بازفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی‌هاشم(ع)؛ علی‌محمد اکبری در جمع مردم منطقه بازفت گفت: به مناسبت سال جدید و اعیاد شعبانیه، در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تأمین بخشی از نیازمندی‌های مردم در بخش معیشتی و بهداشتی را از اهداف توزیع بسته‌های حمایتی در بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا عنوان کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا توسط مجموعه سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری، کمک‌های خیران و نهاد‌های حمایتی تاکنون ۱۰۱ میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفته‌ است.

اکبری در پایان از خیرین و مردم نیکوکار و سخاوتمند استان چهارمحال و بختیاری خواست تا کمک‌های خود را از طریق نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد و دفاتر ائمه جمعه شهرستان‌ها در اختیار ستاد قرارگاه شهید سلیمانی قرار دهند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برسد.

انتهای پیام/68035
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول