اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری/ 15 میلیارد تومان کمک مؤمنانه جمع‌آوری شد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری/ 15 میلیارد تومان کمک مؤمنانه جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در حاشیه اجرای سومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه قرارگاه استانی به همت و تلاش همه مجموعه‌ها اعم از خیرین، مردم نیک‌اندیش استان، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفین و دیگر دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) افزود: به مناسبت بعثت پیامبر بزرگ اسلام و همچنین پایان سال و فرارسیدن عید نوروز، کمک‌های معیشتی توسط مجموعه‌های ذیل قرارگاه استانی تهیه و در اختیار نیازمندان، محرومان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان‌های ده‌گانه چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه بالغ‌ بر 15 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده که این کمک‌ها از ابتدای اجرای رزمایش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است و در هر مرحله به نسبت جمعیت هر شهرستان تقسیم می‌شود.

وی بیان‌کرد: این کمک‌ها شامل بسته‌های معیشتی، بهداشتی و همچنین تهیه جهیزیه هستند، همچنین کمک به مراکز درمانی خصوصاً بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های این قرارگاه بوده، که تاکنون به‌صورت کامل انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری لیاقت و شایستگی کمک‌های بیشتر را دارند، لذا مجدد از مردم نوع‌دوست این استان تقاضا می‌کنم تا زمانی که ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود کمک‌های خود را ادامه دهند.

اکبری تأکید کرد: پایگاه‌های بسیج، مساجد و دفاتر ائمه جمعه آماده جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در استان چهارمحال و بختیاری هستند تا بتوانیم مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در ماه رمضان داشته باشیم.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول