اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

رکورد قربانیان روزانه کرونا در روسیه شکسته شد

برای سومین روز متوالی موارد مرگ ناشی از بیماری کووید۱۹ در روسیه بیشتر از ۸۰۰ مورد گزارش شده و با جان باختن 819 نفر بر اثر کرونا رکورد روسیه در مرگ و میر روزانه ناشی از همه‌گیری شکسته شد.

رکورد قربانیان روزانه کرونا در روسیه شکسته شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، روز شنبه اعلام کرد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از این عفونت طی یک روز گذشته ۸۱۹ مورد افزایش یافت و  شمار شهروندان روسی که در نتیجه این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، به ۱۶۹ هزار و ۶۸۳ نفر برسد.

براساس داده‌های موجود،  روسیه بدترین آمار مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر را تا به امروز منتشر کرده  است. مرگ و میر روزانه ویروس کرونا در روسیه پس از اوج گیری ابتلا در ماه جولای در حال افزایش است و  مقامات دولتی نوع عفونی دلتا و سرعت پایین واکسیناسیون را از عوامل افزایش شمار مبتلایان می‌دانند.

مسکو روز جمعه اعلام کرد، میزان مرگ و میر در این شهر در ماه جولای ۷۰ درصد بیشتر از قبل از همه گیری در سال ۲۰۱۹ و ۶۰ درصد بیشتر از ماه مشابه سال گذشته بوده است.

در مجموع ۱۷۲۳۷ مورد مرگ در مسکو در ماه ژوئیه بالاترین آمار مرگ و میر ماهانه از زمان شروع همه گیری است؛ طبق محاسبات رویترز بر اساس آخرین داده‌های Rosstat، روسیه از آوریل ۲۰۲۰ تا ژوئن امسال حدود ۴۶۳ هزار مورد مرگ و میر اضافی گزارش داده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول