اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استرالیا/5 هزار دلار جریمه برای افرادی که قرنطینه را نقض می‌کنند

مقامات استرالیا امروز اعلام کردندجریمه نقض قوانین قرنطینه در ایالت نیوساوت ولز را افزایش می‌دهند. در حال حاضر پلیس استرالیا افراد را به جرم نقض قوانین قرنطینه و خروج از خانه تا ۵ هزار دلار استرالیا جریمه می‌کند.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استرالیا/5 هزار دلار جریمه برای افرادی که قرنطینه را نقض می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مقامات استرالیا روز شنبه (امروز) اعلام کردند: استرالیا برای افرادی که قوانین قرنطینه در ایالت نیوساوت ولز را نقض می‌کنند، جریمه‌ها را افزایش می‌دهد؛ کشور با جهش بی سابقه‌ای در موارد ابتلا به کووید ۱۹ مواجه است و سیدنی، مرکز ایالت، در هشتمین هفته قرنطینه خود به سر می‌برد.

با تشدید اوضاع، بعید به نظر می‌رسد که سیدنی طبق برنامه ریزی اولیه به تعطیلی ۹ هفته‌ای خود در ۲۸ آگوست (دو هفته دیگر) پایان دهد.

گلادیس برژیکلیان، نخست وزیر نیو ساوت ولز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در پرجمعیت ترین ایالت استرالیا، ابتلا به کرونا همچنان با افزایش مواجه بوده؛ در حال حاضر پلیس استرالیا افراد را به جرم نقض قوانین قرنطینه و  خروج از خانه تا ۵ هزار دلار استرالیا (۳،۷۰۰ دلار) جریمه می‌کند که این رقم افزایش خواهد یافت.

نخست وزیر نیو ساوت ولز در یک کنفرانس خبری گفت: «ای کاش اوضاع بهتر می‌شد، اما این ویژگی نوع دلتا است. ما از این فاجعه عبور می‌کنیم اما واقعیت این است که سپتامبر و اکتبر ( دو ماه آینده) بسیار سخت خواهند بود». 

براساس اطلاعات منتشر شده، صدها پرسنل دفاعی دیگر هفته آینده به سیدنی اعزام می‌شوند تا به اجرای قرنطینه شهر کمک کنند. همچنین چندین شهر در این ایالت نیز به دلیل نقض محدودیت سیدنی و انتشار ویروس در قرنطینه هستند. برای افرادی که بدون مجوز رسمی وارد مناطق این ایالت می‌شوند، جریمه ۳ هزار دلاری استرالیا اعمال می‌شود. مجو عبور مرور نیز فقط به دلایل خاصی از جمله کار ضروری اعطا می‌شود.

میک فولر، کمیسر پلیس نیو ساوت ولز گفت: «این جریمه‌ها یکی از بزرگترین جریمه‌هایی هستند که من تا به حال دیده‌ام و ما از امروز آنها را صادر می‌کنیم؛ آن دسته از افرادی که دستورات را دور می‌زدند دیگر تمام شده است».

 نقض برخی از دستورات بهداشت عمومی در این ایالت قبلاً ۱۰۰۰ دلار استرالیا جریمه داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول