اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اگر سردار میدان نبود با دیپلماسی لبخند از دشمن امتیاز می‌گرفتید؟

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: انتشار این صوت آن هم دقیقا مصاحبه وزیر خارجه، آن هم نزدیک انتخابات و از شبکه وابسته به آل‌سعود جلاد اصلا اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته است.

اگر سردار میدان نبود با دیپلماسی لبخند از دشمن امتیاز می‌گرفتید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیرامون صوت منتشرشده از محمدجواد ظریف، اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت و قبلا پیش‌بینی شد هر روز با نزدیک شدن به انتخابات فضای دوقطبی و تفرقه بین مردم از طرف لیبرال‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و برای بقای سیاسی پنجه به صورت هر شخص، تفکر یا حتی اخلاقیات و معنویت می‌اندازد‌.

وی تصریح کرد: برخلاف این که در صوت بارها تأکید می‌شود که منتشر نخواهد شد ولی مصاحبه و سؤالات دقیق و برنامه‌ریزی شده مجری هیچ شباهتی به این ندارد و سؤالات به گونه‌ای است که واضح است با چه هدفی پرسیده می‌شود.

ابوترابی افزود: انتشار این صوت آن هم دقیقا مصاحبه وزیر خارجه، آن هم نزدیک انتخابات و از شبکه وابسته به آل‌سعود جلاد اصلا اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته و خوشبینانه‌ترین حالت ممکن این است که لو رفتن صوت توسط افراد نفوذی انجام گرفته که خود عذر بدتر از گناه است و یا اینکه جریان لیبرال‌ها تعمداً صوت را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون عنوان کرد: به هر حال صحبت‌های وزیر یک طرفه و بعضا کذب است، همه از خلوص و تدبیر سردار سلیمانی آگاه هستند و روشن شد که حاج قاسم چه خون دلی می‌خورده است.

وی خاطرنشان کرد: عجیب است که وزیر امور خارجه با آن همه سابقه و ادعا هنوز به درک جامع از مذاکره و میدان نرسیده و این دو را مجزا و حتی مقابل هم می‌داند.

ابوترابی ابراز داشت: سوال اینجا است اگر ابزار یک دیپلمات فقط مذاکره و توییت است و پول و سلاح ندارد چرا دشمن با پول و سلاح ایران را احاطه کرده است، اگر موضوع فرعی مثل نوع پرواز شهید سلیمانی در مذاکرات اثر منفی داشت، بمباران مستقیم مواضع ایران در سوریه به وسیله آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحبوحه مذاکرات که انجام می‌شد چگونه بی تأثیر بوده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: باید پرسید اگر سردار سلیمانی اهرم میدان را در مذاکرات در اختیارتان قرار نداده بود با امضای کری و دیپلماسی لبخند می‌خواستید از دشمن قسم خورده و تا دندان مسلح امتیاز بگیرید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول