اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انجام خرابکاری‌های حساس نشان از نفوذ در رده‌های مسؤولیتی دارد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: اینکه برخی عملیات‌های دشمن دقیقا در تاریخ‌های حساس برای نشان دادن تسلط خود و در ساعت مقرر و بدون هیچ‌گونه مزاحمتی انجام می‌شود نشان از عمق نفوذ در رده‌های مختلف مسؤولیتی کشور دارد.

انجام خرابکاری‌های حساس نشان از نفوذ در رده‌های مسؤولیتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اظهار داشت: در سال‌های قبل وقتی خرابکاری حتی جزئی در ایران اتفاق می‌افتاد کشورهای سلطه‌جو و در رأس آن اسرائیل فورا خود را کنار می‌کشید و حداقل از واکنش متقابل ایران هراس داشت ولی پس از ترور شهید فخری‌زاده تمام جزئیات را برعهده گرفت و بدون هیچ ترس و وحشت عملیات های بعدی را انجام داد.

در ادامه یادداشت نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون آمده است: اینکه این عملیات‌ها دقیقا در تاریخ‌های حساس برای نشان دادن تسلط خود و در ساعت مقرر و بدون هیچگونه مزاحمتی انجام می‌شود نشان از عمق نفوذ در رده‌های مختلف مسؤولیتی کشور دارد.

وی افزوده است: ولی اینکه در مقابل خیالشان راحت باشد که از طرف دولت ایران هیچ‌گونه اقدام عملی و درخور انجام نمی‌پذیرد مشکلی بزرگتر است که باعث وحشی‌تر شدن صهیونیست‌ها می‌شود.

ابوترابی تصریح کرد: شاید اگر آقایان مسؤول، وزرا و تیم مذاکره‌کننده تابعیت‌های چندگانه برای خود و فرزندان نداشتند غیرت ایرانی را بیشتر در وجود خود حس می‌کردند، وجدان خود را به این سادگی به بازی نمی‌گرفتند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون عنوان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات باز هم طیف لیبرال‌ به دنبال ایجاد دوقطبی بین مردم جامعه و تنش در مرزهای کشور هستند تا به مردم القای ناامنی کنند و این شرایط مساعدترین وقت برای شورش‌های داخلی و خرابکاری‌های حساس است. 

وی افزود:اصولا جان مردم و امنیت کشور برای این طیف اهمیتی ندارد و فقط به دنبال رأی سلبی مردم هستند، حال اینکه بر سر قدرت ماندن چه آثار مخربی برای کشور و مردم دارد اصلا برایشان مهم نیست.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول