اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت فرصت طلایی کنترل کرونا در ایام نوروز را سوزاند

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: ایام عید نوروز فرصت طلایی برای کنترل وضعیت کرونا بود به این دلیل که مشاغل به طور عادی به دلیل مسائل فرهنگی حدود ۱۶ روز تعطیل هستند، می‌شد از همین فرصت طلایی ایام نوروز برای قرنطینه استفاده کرد که دولت آن را سوزاند.

دولت فرصت طلایی کنترل کرونا در ایام نوروز را سوزاند

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون سوءمدیریتی که دولت در کنترل کرونا داشت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مانند سال گذشته امسال هم اعلام کردند که به مسافرت نمی‌روند و خطر کرونا را جدی می‌دانند، این سخنان بار سنگینی بود که دیگر مسؤولان هم باید از آن تبعیت می‌کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون افزود: اما می‌بینیم که رئیس ستاد کرونا کشور یعنی رئیس جمهور خودش از محل کارش بیرون نمی‌آید و حتی در جلسه مجلس هم به بهانه احتمال وجود کرونا حاضر نمی‌شود اما نوبت به مردم که می‌رسد مسافرت را برایشان آزاد اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: بدتر از آن اعلام می‌کنند که ما کرونا را مهار کردیم و درنتیجه عادی‌انگاری در میان مردم به وجود آمد که قصه بورس را هم برایمان تداعی کرد؛ با وجود این مسائل به نظر عمدی در قضایای رخ داده وجود دارد.

ابوترابی با اشاره به درخواست‌های وزیر بهداشت از مردم و مسؤولان عنوان کرد: همه کارشناسان نسبت به وضعیت امروز کرونا در کشور هشدار داده بودند و اعلام کردند که عواقب این سوءمدیریت چه خواهد بود.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: شک دیگر هم در عمدی بودن این قضایا جایی به وجود می‌آید که می‌بینیم مسافرت‌ها به عراق که درصد شیوع کرونا کمتری هم داشت، البته به درستی لغو شد اما پروازها به ترکیه با آن آمار وحشتناک ادامه داشت و ۴۰ پرواز ترکیه داشتیم.

وی بیان داشت: اینکه به راحتی اجازه مسافرت و تردد به مردم داده شود و علی‌رغم هشدارها و حتی قسم‌ها و التماس‌های وزیر بهداشت نسبت به سفر نکردن در ایام نوروز، دیدیم که توجهی به این درخواست‌ها نشد و مسافرت‌ها در جای خود باقی ماند.

ابوترابی ابراز داشت: این وضعیت مسافرت‌ها در شرایطی است که می‌بینیم خود رئیس جمهور به بهانه کرونا حاضر به شرکت در جلسه مجلس شورای اسلامی نیست، اما رؤسای دو قوه دیگر در همین شرایط به کار خود مشغول هستند و در میان مردم کار مردم را راه می‌اندازند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: همین سوءمدیریت در سال گذشته هم رخ داد؛ ایام عید نوروز فرصت طلایی برای کنترل وضعیت کرونا بود به این دلیل که مشاغل به طور عادی به دلیل مسائل فرهنگی حدود ۱۶ روز تعطیل هستند، می‌شد از همین فرصت طلایی ایام نوروز برای قرنطینه استفاده کرد که دولت آن را سوزاند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول