اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نصب دکل‌های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی

فرماندار حاجی‌آباد هرمزگان گفت: نصب دکل‌های ویژه اینترنت تلفن همراه در منطقه کوهشاه احمدی که واقعا به لحاظ ارتباطات دچار مشکل بود، آغاز شده است و بزودی شاهد اتفاق بزرگی در این منطقه خواهیم بود.

نصب دکل‌های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جهانگیری صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده به منظور رفع مشکل ارتباطی منطقه کوهشاه احمدی ضمن اجرای کامل فیبر نوری در این منطقه، تعداد سه دکل مخابراتی ۶۶ متری در روستاهای مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب و راه اندازی می شود.

 وی با بیان اینکه در این خصوص اقدامات خوبی در دست اقدام است، افزود: ۳ عدد ریپیتر رادیویی بر روی دکل های مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب می شود که می‌تواند ضمن ایجاد ارتباط پایدار در این منطقه، اینترنت پرسرعت همراه را نیز فراهم کند.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: ۲ عدد ریپیتر موبایل در بیدوییه کجین و کهن دار نصب می‌شود تا ضمن برطرف شدن مشکلات ارتباطی امکان ارتقاء سایت های احمدآباد، مازگرد و روستاهای اطراف نیز فراهم شود.

جهانگیری همچنین از اجرای فیبر نوری در این منطقه به منظور انتقال ارتباط پایدار تلفن همراه به عنوان اقدامی ماندگار یاد کرد و گفت: با اجرای کامل فیبر نوری و انتقال ارتباط دکل‌های ارتباطی بر بستر این فیبر، شاهد ارتقای ظرفیت‌های ارتباطی پایدار به همراه اینترنت پرسرعت همراه خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول