اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رساندن پهنای باند مخابرات به 100 اداره و سازمان در هرمزگان برای بهبود خدمات الکترونیک

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از انتقال پهنای باند به ادارات و سازمان‌های مختلف در هرمزگان برای گسترش خدمات الکترونیک خبر داد.

رساندن پهنای باند مخابرات به 100 اداره و سازمان در هرمزگان برای بهبود خدمات الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه صبح امروز اظهار داشت: بیش از 100 سازمان، اداره، دانشگاه و بیمارستان در هرمزگان در ماه‌های اخیر به وسیله شبکه‌های مخابراتی هرمزگان به پهنای باند مجهز شدند.

وی افزود: این اقدام در راستای توسعه خدمات الکترونیک به مردم و افزایش امکان ظرفیت‌سازی برای این دستگاه‌ها به منظور پاسخگویی به نیازهای مضاعف مردم در شرایط کرونایی صورت گرفته است.

مدیر مخابرات هرمزگان همچنین با بیان این که تمامی دانشگاه‌های متقاضی خدمات فیبر نوری به این امکان مجهز شده‌اند، عنوان داشت: ادارات امور مالیاتی، ادارات ثبت احوال، مصلی نماز جمعه بندرعباس، استانداری، فرمانداری‌های سراسر استان، دادگستری‌ها و بیمارستان‌های استان هرمزگان نیز در این طرح به خدمات پهن باند مجهز شدند.

یگانه از تداوم رساندن خدمات پهن باند به دیگر مراکز مورد نیاز و متقاضی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 567 منطقه از هرمزگان نیز تحت پوشش اینترنت همراه پرسرعت قرار گرفته و تا پایان سال نیز بیش از 190 منطقه دیگر در هرمزگان تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول