اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

20 اسفند؛ افتتاح صدها پروژه ارتباطی هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید همه دستگاه های مربوط به پروژه فیبرنوری، اجرای این پروژه در شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد در راستای اجرای مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در اولویت کار خود قرار دهند.

20 اسفند؛ افتتاح صدها پروژه ارتباطی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در یازدهمین جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان‌های بشاگرد و حاجی آباد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که مسیر را برای توسعه بشاگرد هموار کردند، اظهار داشت: پروژه بشاگرد پروژه سنگینی است، یک پروژه عمرانی که در کنار آن برق رسانی، جاده، بحث فناوری و زیرساخت‌های ارتباطی که با همکاری و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های مربوطه ۲۰ اسفند ماه توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: باید همه مسئولین  تمام انرژی، تمرکز و نیروی انسانی خود را برای اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کار گیرند تا بتوانیم با موفقیت پروژه را تحویل مردم خوب بشاگرد و حاجی آباد دهیم.

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد: در پروژه فیبر نوری بشاگرد تاکنون ۱۴۹ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات کار گذاشته شده و در حال انجام است.

شیبانی با اشاره به اجرای ۹ ریپیتر توسط شرکت ایرانسل در بشاگرد، خاطرنشان کرد: تا الآن ۴ دکل توسط شرکت ایرانسل اجرا شده است و ۸ جاده تجهیز شده است.

وی ادامه داد: یک دکل در خمینی شهر بشاگرد تا ۲۹ بهمن احداث می‌شود و دکل دیگر ۴ اسفند در گردنه بائینی به بهره برداری خواهد رسید و دکل هفتم در سرجگین ۱۱ اسفند و دکل هشتم آخر هفته آینده ۶ اسفند احداث می‌شود و دکل سیت ماسیتی تا ۱۹ اسفند روشن خواهد شد که ۵ روستای پرجمعیت را پوشش می‌دهد.

گفتنی است، روز چهارشنبه در راستای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و کنترل  پروژه بشاگرد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و اعضای جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان بشاگرد و بازرسان کشوری به بشاگرد سفر خواهد کرد.

یازدهمین جلسه زیرساخت‌های ارتباطی استان در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده پروژه فیبر نوری بشاگرد و حاجی آباد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل مخابرات هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، فرماندار حاجی آباد، فرماندار بشاگرد و نماینده شرکت ایرانسل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول