اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

200 کیلومتر فیبر نوری در هرمزگان افتتاح می‌شود

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان، بیش از 200 کیلومتر فیبر نوری در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

200 کیلومتر فیبر نوری در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان درباره وضعیت افتتاح پروژه‌های حوزه مخابراتی و ارتباطی در استان به مناسبت دهه فجر و تا پایان سال اظهار کرد: با سفر چند ماه قبل وزیر ارتباطات به استان شاهد برنامه‌ریزی منسجم و حرکت خوبی در زمینه رفع مشکلات ارتباطی مردم هستیم.

وی افزود: کارهای بسیار خوبی در سال‌های اخیر در زمینه توسعه شبکه‌های ارتباطی و راه‌اندازی دکل‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی در مناطق مختلف استان بخصوص مناطق محروم داشته‌ایم که بحمدالله به بار نشسته است و اکنون بسیاری از روستاهایی که اصلا ارتباطی در آنها وجود نداشت به آخرین تکنولوژی ارتباطی مجهز شده‌اند.

 

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات 289 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 هزار و 524 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید که بسیاری از این پروژه‌ها بدلیل نیاز مردم و اهمیت بهره‌برداری سریع‌تر از آنها در ماه‌های گذشته وارد خدمت‌رسانی به مردم شده است.

وی نمونه این پروژه‌ها را نصب، راه اندازی و توسعه شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه در سطح استان، راه اندازی و احداث 74 دکل BTS نسل دوم، راه اندازی و احداث 263 دکل BTS نسل سوم، راه اندازی و احداث 143 دکل BTS نسل چهارم و راه اندازی و احداث 21 دکل BTS سایت اینترنت ثابت نسل چهارم و اجرای بیش از 200 کیلومتر فیبر نوری در مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.

به گفته فریدون همتی در طول یک سال اخیر بیش از 750 روستا در هرمزگان از انواع تکنولوژی‌های ارتباطی برخوردار شدند که تحول بزرگی در زمینه ارتباطات و مخابرات در استان بشمار می‌رود و حاصل حرکت خوب مخابرات هرمزگان و دیگر دستگاه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول