اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

موج همدلی در فرادنبه/ تهیه و توزیع ماهانه 150 بسته معیشتی

امام جمعه فرادنبه گفت: هر ماه حدود ۱۵۰ بسته مواد غذایی شامل قند، پولکی، خرما، چای، ۵کیلوگرم برنج ایرانی و گوشت آماده و توزیع می‌شود.

موج همدلی در فرادنبه/ تهیه و توزیع ماهانه 150 بسته معیشتی

حجت‌الاسلام علی‌مدد مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های مردمی، گفت: قبل از عید نوروز کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردیم و به کمک بسیج حدود ۱۰هزار ماسک دوخته شد، حدود ۷۰۰ بسته بهداشتی، شامل تعدادی ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش و یک کتاب از شهید سردار سلیمانی، آماده‌سازی و در بین مردم پخش کردیم.

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: باقیمانده ماسک‌ها در مراسمات مذهبی، مدارس، بعضی از ادارات و حتی شبکه‌ بهداشت توزیع شد و هنوز هم کارگاه‌های تولید ماسک ما فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و به صورت‌های نقدی و غیرنقدی میان نیازمندان توزیع شد، حدود ۸۰۰ بسته‌ مواد غذایی شامل قند، پولکی، خرما، چای، ۵کیلوگرم برنج ایرانی و گوشت تهیه شد که برای تهیه‌ گوشت گوسفند خریداری و خودمان ذبح می‌کردیم.

مالکی اضافه کرد: این بسته‌ها در سه مرحله یعنی اوایل، اواسط و اواخر ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع شد، پس از ماه مبارک هم هر ماه حدود ۱۵۰ بسته مواد غذایی آماده و توزیع می‌شود.

امام جمعه فرادنبه در ادامه افزود: افراد زیادی از جمله بسیج، مؤسسه خیریه‌ سیدالشهدا، مرکز نیکوکاری جوادالائمه و افراد خیر زیادی به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این مسیر به ما کمک کردند، همه‌ کمک‌های نقدی به حساب خیریه واریز و از آن طریق مایحتاج بسته‌ها خریداری می‌شد.

ماجرای پدری که در خواب از فرزندش خواست در رزمایش مواسات سهیم شود

مالکی اشاره کرد: یک موضوع جالب که در خاطرم است، با یکی از خیرین تماس گرفتم تا در این برنامه کمکی کند، او قبول کرد و پس از چند روز به دفترم آمد و گفت «چقدر نیاز دارین تا بدهم؟» پاسخ دادم هر قدر خودت صلاح می‌دانی ولی چه شد که این قدر مشتاق شدی به کمک کردن؟ او در جوابم از خوابی که دیده بود گفت و اینکه پدر مرحومش در خواب از او خواسته که در این کار خیر سهیم شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول