اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آتش به اختیاران دانشجویی پای کار رزمایش مواسات+ فیلم و عکس

به دنبال آغاز طرح رزمایش همدلی و مواسات انجمن‌های اسلامی دانشجویان سه دانشگاه سراسری، علوم پزشکی و آزاد شهرکرد هم به سهم خود در برگزاری این رزمایش دست به کار شدند و بسته‌هایی برای محرومان، فراهم کردند.

آتش به اختیاران دانشجویی پای کار رزمایش مواسات+ فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال طرح رزمایش مواسات و همدلی از سوی رهبر معظم انقلاب، طیف گسترده‌ای از اقشار مردم برای تحقق این رزمایش وسیع پای کار آمده‌اند.

بسیج، ائمه جمعه، موکب‌های خدمت‌رسان، تشکل‌های مردم نهاد و ... همه و همه برای گذاشتن یک خاطره خوب در اذهان محرومین و آسیب‌دیدگان کرونا پای کار آمده‌اند. ذبح 80 گوسفند قبل از ماه مبارک رمضان در بروجن، توزیع 5000 بسته معیشتی در فارسان، جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد تومان کمک‌های اقلامی مردم تنها بخش کوچکی از مواسات و کمک مؤمنانه مردم چهارمحال و بختیاری است.

انجمن‌های اسلامی دانشجویان سه دانشگاه سراسری، علوم پزشکی و آزاد شهرکرد هم به سهم خود در برگزاری رزمایش دست به کار شدند و بسته‌هایی برای محرومان، فراهم کردند.

سجاد درویشی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در اولین مرحله از این رزمایش 20 بسته حمایتی شامل، برنج، روغن، خرما، ماکارونی و... به همراه یک پک بهداشتی شامل 10 عدد ماسک و یک محلول ضدعفونی‌کننده تهیه و بین فقرای شناسایی شده توزیع شد.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آزاد شهرکرد با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته غذایی بالغ بر 3 میلیون ریال است، ادامه داد: این بسته‌ها بین خانواده دانشجویانی که بیماری خاص داشته و نیازمند هستند توزیع شده است.

این فعال دانشجویی در پایان تاکید کرد: تمام وسایل تهیه شده برای این بسته‌های حمایتی از محصولات تولیدی داخل شده که همزمان از شعار سال و کالای داخلی هم حمایتی شده باشد.

انتهای پیام/3339/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول