اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بخشش ملت ایران تازگی ندارد/رزمایش مواسات،انسجام‌بخشی به یک فرهنگ همیشگی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: این جلوه‌های زیبای همدلی مختص امروز و آسیب‌های ناشی از کرونا نیست بلکه یک فرهنگ مستمر در کشور است که امسال فرمان ولی فقیه به این امر یک انسجام ویژه بخشیده است.

بخشش ملت ایران تازگی ندارد/رزمایش مواسات،انسجام‌بخشی به یک فرهنگ همیشگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مصلی امام خمینی شهرکرد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: مردمی که دلداده اهل بیت(ع) هستند به تأسی از آن بزرگواران جلوه‌هایی زیبا و ارزشمند از بخشش و همدلی را در سراسر استان رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: امام حسن(ع) سفره کرامتش پهن بود و اموالش را با نیازمندان تقسیم می‌کرد حتی مخالفین و دشمنانش را با احسان خود محب دین خدا می‌کرد و اصلاح و ایمان را در جامعه گسترش می‌داد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما تربیت‌شده مکتب اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: این زیبایی‌ها مختص امروز و آسیب‌های ناشی از کرونا نیست بلکه یک فرهنگ مستمر در کشور است که امسال فرمان ولی فقیه به این امر یک انسجام ویژه بخشیده و یک نگاه همه‌جانبه سیاسی، اعتقادی، ایمانی، اخلاقی و مکتبی ایجاد شده است.

نکونام تصریح کرد: این نمایش‌ها برای ریا نیست، برای نشان دادن ارزش‌های انسانی است تا دنیا بداند ما مردمی هستیم که از دین خدا و اسلام عزیز درس گرفته‌ایم، دیگران را در زندگی خودمان سهیم می‌دانیم و کرامت انسانی برایمان مهم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز بخشی از این کمک‌های مؤمنانه در مصلی جمع‌آوری شده است تا زیبایی‌های اخلاقی و ایمانی مردم استان را به نمایش بگذارد.

وی شکل گرفتن یک وظیفه دینی در جریان این رزمایش را مهم دانست و اظهار داشت: همه مردم، گروه‌های جهادی و ارگان‌های مختلف در حد توان در این رزمایش شرکت کردند.

نکونام عنوان کرد: حتی برخی که بضاعت مالی اندکی دارند با مبالغ کم در این حرکت بزرگ سهیم شدند و جلوه‌ای ماندگار از مشارکت همگانی را رقم زدند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این بسته‌ها به زودی به دست نیازمندان می‌رسد، توضیح داد: شناسایی نیازمندان توسط نهادهای حمایتی و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شده است و چنانچه افراد نیازمندی تا کنون از کمک‌ها بهره‌مند نشده‌اند در مراحل بعدی رزمایش بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: بسته‌ها با عزت و احترام درب خانه مردم تحویل داده می‌شود و لذا کرامت انسانی در این رزمایش مورد توجه است.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول