اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح «کمک مومنانه» تاکنون بیش از 77 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان گلستان توزیع شد.

77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان طرح «مواسات همدلی» و «کمک مومنانه» از 21 فروردین ماه توسط سپاه نینوا گلستان کلید خورد.
وی تصریح کرد: در این طرح بین  پایگاه های بسیج سراسر استان، فرماندهان سپاه شهرستان‌ها، نیکوکاران، همه دستگاه‌ها، واقفان و همه افرادی که حاضر به کمک بودند همدلی و وفاق ایجاد شده و در قالب قرارگاه تهیه بسته‌های معیشتی آغاز شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به توزیع 77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ادامه داد: سپاه، پایگاه‌های بسیج با کمک دهیاران و بخشداران تاکنون بیش از 77 هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.
وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: «طرح مواسات» و «کمک مومنانه» همچنان ادامه دارد و تعداد بسته‌های معیشتی تا روز 15 ماه مبارک رمضان که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت است به 100 هزار بسته خواهد رسید.
سردار ملک گفت: تهیه بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان به 200 هزار بسته می‌رسد تا بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول