اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 15 هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستانی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از آغاز رزمایش ضیافت همدلی در این استان خبر داد و گفت: تعداد 15 هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان گلستان توزیع می‌شود.

توزیع 15 هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستانی

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 15 هزار بسته معیشتی تا نیمه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان گلستان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خداست، تصریح کرد: در مرحله نخست رزمایش همدلی تعداد 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع خواهد شد.
* توزیع بسته‌های معیشتی تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان گلستانی تا نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز کرد: توزیع اقلام معیشتی اعم از روغن مایع، برنج، رب، سویا، چای و شکر و همچنین سایر اقلام بهداشتی اعم از ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده بین نیازمندان است.
سلیمانی‌فرد خاطرنشان کرد: تلاش کردیم که اقلام معیشتی که بین نیازمندان توزیع می‌شود از تولیدات داخل استان باشد.
وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: اجازه ندهیم در روزهایی که کرونا مردم را تهدید می‌کند، مستمندان تنها بمانند بلکه باید در حد توان به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده کمک کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رزمایش ضیافت همدلی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان تدارک دیده شده است و این رزمایش تا نیمه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
تا نیمه مبارک ماه رمضان تعداد 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع خواهد شد و علاوه بر این تعداد بیش از 10 هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان گلستانی توزیع می‌شود.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول