اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی از سوی کارکنان بانک مهر اقتصاد بین نیازمندان

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان از تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی از سوی کارکنان بانک مهر اقتصاد (وابسته به بانک سپه) استان گلستان بین نیازمندان خبر داد.

تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی از سوی کارکنان بانک مهر اقتصاد  بین نیازمندان

حسین اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه کارکنان بانک مهر اقتصاد (وابسته به بانک سپه) استان گلستان همچون دیگر اقشار جامعه در این اقدام ارشمند و مومنانه برای کمک به نیازمندان  شرکت کردند،‌ اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن  فرامین مقام معظم رهبری با عنوان طرح رزمایش «کمک‌های مومنانه»، توزیع 500 بسته معیشتی از سوی کارکنان و پایگاه مقاومت بسیج  شهدای بانک مهر اقتصاد (وابسته به بانک سپه) استان گلستان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این اقلام بین  افراد کم‌درآمد و افراد آسیب‌دیده شغلی و معیشتی از شیوع ویروس کرونا، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با همکاری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج  سپاه شهرستان گرگان  و آق‌قلا در اختیار خانواده‌های شناسایی شده  این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول