اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وادی: روز آخر فهمیدم در لیست نهایی نیستم/ تیم ملی والیبال با سهمیه المپیک برمی‌گردد

پاسور تیم والیبال سپاهان گفت: تمرینات خوبی را همراه با تیم ملی در تهران پشت سر گذاشتم و روز آخر بود که متوجه شدم در لیست نهایی حضور ندارم.

وادی: روز آخر فهمیدم در لیست نهایی نیستم/ تیم ملی والیبال با سهمیه المپیک برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه مردان از امروز سه‌شنبه 17 دی‌ ماه با حضور هشت تیم در شهر جیانگمن آغاز می‌شود و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی تمرینات فشرده و بلندمدتی را در تهران پشت سر گذاشت و سرمربی تیم ملی کار سختی برای انتخاب بازیکنان برای حضور در این مسابقات داشت؛ از همین رو سعید جواهری‌توانا، امین رضوی، محمود رسولی و محمدطاهر وادی از تیم والیبال سپاهان که در تمرینات حضور داشتند نتوانستند جواز حضور در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورند.

همچنین امیر غفور بازیکن اصفهانی تیم ملی به دلیل مصدومیت در تیم باشگاهی‌اش قادر به حضور در تیم ملی نبود، مسعود غلامی نیز در روز آخر مصدوم شد و انتخابی المپیک را از دست داد و  محمدجواد معنوی‌نژاد هم با نظر کولاکوویچ از تیم ملی خط خورد.

محمدطاهر وادی در همین خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرینات خوبی را همراه با تیم ملی در تهران پشت سر گذاشتم و روز آخر بود که متوجه شدم در لیست نهایی حضور ندارم.

پاسور تیم والیبال سپاهان افزود: وقتی این موضوع را فهمیدم خیلی ناراحت شدم زیرا تلاش زیادی انجام داده بودم و همیشه تلاش می‌کنم تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

وی در مورد شانس تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک گفت: فکر می‌کنم تیم ملی در مسابقات انتخابی موفق خواهد بود و با کسب سهمیه المپیک توکیو به ایران باز می‌گردد.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول