اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وادی: همیشه برای حضور در تیم ملی می‌جنگم

بازیکن ملی‌پوش والیبال سپاهان گفت: حضور در المپیک و بازی برای تیم ملی رؤیایم است و همیشه برای آن می‌جنگم.

وادی: همیشه برای حضور در تیم ملی می‌جنگم

محمدطاهر وادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد حضورش در تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده‌ام و همه تلاش خودم را انجام می‌دهم که در بین بازیکنان در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقه کسب سهمیه المپیک باشم.

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان افزود: حضور در المپیک و بازی برای تیم ملی رؤیایم است و همیشه برای آن می‌جنگم که هر لحظه برایم اتفاق بیفتد.

وی در مورد بازی هفته قبل در لیگ برتر نیز گفت: بازی با شهرداری اراک در لیگ برتر خوب بود، بچه‌ها عالی بازی کردند و برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم و موفق به کسب برد شدیم.

وادی ادامه داد: کادر فنی بسیار خوبی داریم، بازیکنان در تمرینات واقعا خوب تمرین می‌کنند تا برای بازی‌های لیگ آماده باشند.

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم، با تمرینات بدنسازی و کار با توپی که انجام می‌دهم مانند سایر بازیکنان نمایش خوبی دارم.

وی در پایان با اشاره به تیم‌های مدعی لیگ گفت: چند تیم خوب در لیگ برتر داریم و هر تیمی که تلاش بهتر و بیشتری انجام دهد، همچنین برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، شانس قهرمانی دارد.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی ایران 18 بازیکن را برای حضور در مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به تیم ملی دعوت کرد که محمد طاهر وادی، سعید جواهری، امین رضوی و محمود رسولی از سپاهان در این لیست حضور دارند.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول