اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیانیه گام دوم، راهبردی اساسی برای 40 سال آینده کشور است

استاندار کرمانشاه، بیانیه گام دوم را راهبردی اساسی برای 40 سال آینده کشور دانست و گفت: در این بیانیه راهبردها برای اجرا توسط مردم و مسؤولان مشخص شده است.

بیانیه گام دوم، راهبردی اساسی برای 40 سال آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین نشست شورای سیاستگذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان، بازوند استاندار کرمانشاه، مصری نایب رئیس مجلس، سردار عظیمی فرماندهی قرارگاه نجف اشرف و سایر اعضای ستاد در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در جمع اعضای شورای سیاستگذاری بیانیه گام دوم انقلاب استان کرمانشاه، اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: در این بیانیه چالش‌های حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبردها برای اجرا توسط مردم و مسؤولان مشخص شده است.

وی افزود: در این شورا مسؤولیت داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرای راهبردها از حضور مردم به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی عظیم استفاده کنیم و اجرای امور را به جوانان واگذار کنیم.

بازوند تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب 41 بار از کلمه جوانان اشاره شده است و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش‌آفرینی کنند.

وی به لزوم معرفی دستاوردهای چهار دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در این دوران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده که نیاز هست به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و غفلت‌های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز تشریح شود.

بازوند اظهار داشت: وظیفه داریم مشکلات جنگ و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاوردهای مثبت منتشر شود.

استاندار کرمانشاه نقطه قوت راهبردهای ابلاغی را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز که در 24 اصل ابلاغ شده در 11 اصل به نقش به مردم اشاره شده است.

وی در پایان، ضمن حفظ سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه بیش از 25 سال است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با مصادیق اقتصادی نامگذاری می‌کنند، افزود: این نامگذاری‌ها بسیار با محتوا و بامعنا هستند.

آیت‌الله مصطفی علما تمامی بیانات و سخنان مقام معظم رهبری  را کارشناسی شده دانست و گفت: باید منظور مقام معظم رهبری را از بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی درک و به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: معظم‌له اینکه در این بیانیه بر استفاده از ظرفیت جوانان بسیار تاکید دارند این نشان دهنده این است این است باید در این شرایط جوانان را درک کنیم  و از آن‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بهره‌مند شویم.

گفتنی است، در این نشست اهداف تبیین، ساختار شورا معرفی و وظایف کارگروه‌ها و بخش‌های اجرایی تشریح شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول