اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج خود را اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب به شمار آورده تا خلأها را بررسی کنیم و در راستای حل مشکل قدم برداریم.

بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامرضا سلیمانی امشب در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج و اقتصاد مقاومتی در استان همدان با بیان اینکه از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه قدردانی می‌کنم اظهار کرد: یکی از ضعف‌های ما در بسیج این است که توانایی اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بسیج را نداریم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها می‌تواند افرادی را از فعالیت‌های بسیج که اطلاع ندارند، مطلع کند گفت: عملکردهای بسیار خوبی که در نمایشگاه برگزار شده می‌تواند نقطه قوتی برای افزایش ۱۰ یا ۱۰۰ برابری برای رسیدن به وضع مطلوب باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های زیادی بازدید کرده‌ام اما این نمایشگاه در همدان از جامعیت برخوردار است که امیدوارم ادامه داشته باشد بیان کرد: می‌تواند این نمایشگاه در مناطق مختلف و شهرها و شهرستان‌های مختلف برگزار شود تا امکان نوآوری و ابتکار و خلاقیت در بین جوانان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید رویکرهای جدید را آغاز کنیم که قرار است در استان‌ها رویکرد جدیدی بر مبنای چهره دوم بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم خاطرنشان کرد: بسیج خود را اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب به شمار آورده تا خلأها را بررسی کنیم و در راستای حل مشکل قدم برداریم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول