اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت بانوان کرمانشاهی از بیانیه گام دوم انقلاب با حضور نخبگان

نشست هم‌اندیشی بانوان کرمانشاه متشکل از اقشار مختلف مردم برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، در حسینیه جلسات مسجد آیت‌الله میبدی این شهر برگزار شد.

حمایت بانوان کرمانشاهی از بیانیه گام دوم انقلاب با حضور نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا فرخشاهی در نشست هم‌اندیشی بانوان که از اقشار مختلف برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب در حسینیه جلسات مسجد آیت‌الله میبدی برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب از بهمن‌ماه سال گذشته توسط مقام معظم رهبری مطرح و در آن چشم‌انداز برنامه ریزی چهل ساله دوم انقلاب تبیین شده است.

وی گفت: ما برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در افق ۱۴۴۰ باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم زیر ساخت‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان را به سمت پیشرفت هدایت کنیم و در این راه حضور جوانان، نخبگان و افراد با تجربه بسیار مهم است.

مسؤول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه با توجه به نزدیک بودن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تفکر حزبی تفکر سنتی و تفکر فردگرایی معتمدین در معرفی کاندیداها دیگر پاسخگو نیست و باید یک تفکر سیستمی برآمده از مردم و جوانان که هم‌افزایی، شایسته‌سالاری و هدایت توسط سرمایه‌های اجتماعی از ویژگی‌های آن است در انتخابات حاکم شود.

فرخشاهی ادامه داد: بدلیل اینکه انگیزه لازم و کافی برای جوانان وجود ندارد بسیاری از نخبگان جوان با کناره‌گیری از سیستم‌های مدیریتی همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و باید با توجه پیشنهاد مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از نخبه‌پروری به طور مناسب با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های افراد نخبه در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شویم.

وی عنوان کرد: وقتی کارها به‌صورت اجتماعی و گروهی با رویکرد اندیشه‌های نخبگان جوان تنظیم شود، پیشرفت بیشتری در جامعه به وجود خواهد آمد.

فرخشاهی افزود: باید رویکرد ما در گام دوم انقلاب به‌صورت فرافعال باشد یعنی تمام سیاستگذاری‌ها به سمت ساخت آینده استان کرمانشاه با رویکرد پیش فعال و واکنش در برابر تغییرا ت آینده پیش روند؛ تا از فرصت ایجاد شده برای پیشرفت در هفت محور سبک زندگی، اخلاق ومعنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، سیاست علم و پژوهش، استقلال و آزادی و... بهره گیریم.

گفتنی است، در این مراسم نمایندگانی از بانوان فعال در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر لزوم تلاش بی‌شائبه و ۲۴ساعته برای تبیین گفتمان جدید تمدن‌ساز و عملیاتی کردن راهبرهای شبکه‌سازی‌، معرفت‌افزایی و مدیرسازی تاکید کردند و نیز مادران شهدا، خانواده های اصناف، بازاریان و جامعه دانشگاهی حمایت خود را از جریان مردمی گام دوم انقلاب اعلام کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول