اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از مستطیل سبز تا مصائب سرخ‌پوشان

برگزاری رقابت‌های فوتبال، تحلیل مسیر سخت سرخ‌پوشان و . . . ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی فارس می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از مستطیل سبز تا مصائب سرخ‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس با خبرهایی از فوتبال، تحلیل مسیر سخت سرخ‌پوشان تهرانی، تنیس روی میز و یک خبر ناگوار با مخاطبان همراه خواهد بود.

شهرداری سمنان؛ تیم برتری بازی دوستانه

دیدار دوستانه فوتبال بین پدیده و شهرداری سمنان با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری سمنان در استادیوم سیمرغ به اتمام رسید.

در لیگ فوتبال نونهالان استان سمنان هم پیروزی پرگل شاهرودی‌ها رقم خورد و آینده‌سازان شاهرود با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم کومش سمنان را شکست داد.

شکست پایان کار نیست

رضا نیک‌نظر، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس مقابل حریف خوب شروع کرد؛ ولی بد تمام کرد.

وی با اشاره به اینکه شکست پایان کار نیست، تصریح کرد: هر چند نتیجه تساوی خیلی بهتر از باخت بود؛ اما حتی تساوی هم در این بازی رخ نداد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تأکید بر اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بالای ۹۰ درصد شانس پیروزی برابر حریفان را دارد، اضافه کرد: پرسپولیس‌ها باید شکست را به فراموشی بسپارند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.

‌نیک‌نظر اظهار کرد: کادر فنی این تیم باید در ادامه راه، ضعف‌ها را پوشش دهند و نقاط قوت تیم را تقویت کنند.

معرفی برترین‌های تنیس روی میز در گرمسار

مسابقات تنیس روی میز رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت هیأت تنیس روی میز شهرستان گرمسار در سالن آزادگان استادیوم تختی گرمسار برگزار شد.

در این رقابت‌ها، مقام اول به امیرمحمد فیصلی، مقام دوم به میلاد قندالی و مقام سوم به احمدرضا میرآخوری رسید و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

درگذشت قهرمان مسابقات مچ اندازی سمنان

«عیسی علی‌اکبری»، قهرمان مسابقات مچ اندازی و اوورال استان سمنان در سانحه تصادف به دیار حق شتافت؛  ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم ،علو درجاتش را از ایزد یکتا خواهانیم.

مسیر سخت سرخ‌پوشان تهرانی

فرشاد پیوس، پیشکسوت پرسپولیس هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پرسپولیس در لیگ برتر در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و باید شکست اخیر را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های بعدی برای پرسپولیس نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، تصریح کرد: پرسپولیس باید ضعف‌هایش را برطرف کند و نقل و انتقالات همواره برای پرسپولیس مشکلی جدی بوده است.

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس مسیر سختی پیش رو دارد، اظهار کرد: برای سرخ‌پوشان تهرانی آرزوی موفقیت داریم تا بتوانند در جمع تیم‌های برتر لیگ باقی بمانند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول