اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از برنامه‌ریزی در بسکتبال تا بی‌عدالتی در بوکس

برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره در سمنان و ناداوری و بی‌عدالتی در بوکس ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی امروز می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از برنامه‌ریزی در بسکتبال تا بی‌عدالتی در بوکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس امروز با چند خبر از بسکتبال سه نفره، والیبال و بوکس در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره در سمنان

مسابقات بسکتبال سه نفره رده سنی زیر 18 سال با ثبت ایونت در فیبا 3x3 در سالن الغدیر سمنان با حضور 9 تیم در دو گروه الف و ب برگزار شد.

باشگاه شهر 1، باشگاه عقاب، تیم سیمرغ، زنده‌یاد حسین یغمایی و تیم ستارگان ظفر در گروه الف و باشگاه ظفر، باشگاه شهر 2، تیم آینده‌سازان ظفر و باشگاه هلال‌احمر در گروه ب قرا داشتند.

پس از رقابت در مرحله گروهی، تیم‌های باشگاه شهر 1 و ستارگان ظفر از گروه الف و باشگاه ظفر و آینده‌سازان ظفر از گروه ب به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در پایان این مسابقات، تیم باشگاه شهر 1 مقام اول، تیم ستارگان ظفر مقام دوم، تیم آینده‌سازان ظفر مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

به تیم‌های برتر، تندیس و گواهی توسط پیشکسوتان و مسؤولان استان و شهرستان سمنان اهدا شد.

به همت کمیته بسکتبال سه نفره شهرستان سمنان، مسابقات پرتاب سه امتیازی برگزار شد که در پایان، پرهام رحمانیان توانست مقام اول این مسابقات را کسب و جایزه نقدی را دریافت کند.

سمنان؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی استان

مسابقات والیبال بانوان قهرمانی استان سمنان در رده سنی امید به مناسبت دهه ولایت به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با فارس، از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی استان در سمنان خبر داد.

عباس بابایی با بیان اینکه مسابقات والیبال قهرمانی استان ویژه بانوان در سمنان به مناسبت دهه ولایت برگزار می‌شود، تصریح کرد: والیبالیست‌های استان چهارشنبه و پنج شنبه، 16 و 17 مردادماه در مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوی شهر با هم رقابت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را شناسایی و استعدادیابی، جذب و پرورش استعدادهای والیبال بانوان استان عنوان و خاطرنشان کرد: ورزش همان‌طور که بر جسم آدمی تأثیر می‌گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد و از نتایج مفید ورزش تأثیر روی شخصیت، افزایش شور و نشاط ورزشکار و امید به آینده است.

بابایی اظهار داشت: برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که از اول تا ششم شهریور در قزوین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

برگزاری مسابقات درون‌باشگاهی بسکتبال

جلسه هم‌اندیشی مشترک هیأت بسکتبال استان سمنان و مدیران باشگاه‌های استان سمنان با حضور رئیس و اعضای هیأت بسکتبال استان و مدیران باشگاه‌ها برگزار شد.

مسعود سلامی، رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان نکات قابل‌توجهی را در خصوص مقررات باشگاه‌ها عنوان کرد که شامل استعدادیابی مناسب جهت رشد بسکتبال در مدارس، دسته‌بندی و جداسازی بازیکنان، استفاده از امکانات و وسایل کمک‌آموزشی، به‌روزرسانی مربیان به‌وسیله کلینیک‌ها و فیلم‌های آموزشی که توسط هیأت استان ارائه خواهد شد و برگزاری تمرینات مناسب می‌شود.

وی بر لزوم برگزاری مسابقات انفرادی و خلاقیت در مسابقات درون‌باشگاهی، استفاده از متخصص و مسؤول آمار جهت رشد بازیکنان، راه‌اندازی کانون فرهنگی و آموزشی باشگاه‌ها، اعزام بازیکنان برای تماشای مسابقات لیگ‌ها و مسابقات بین‌المللی، دعوت از مربیان با تجربه سطح بالا، ملی و بین‌المللی در باشگاه‌ها جهت رشد کیفی سطح بازی بازیکنان تأکید کرد.

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان خواستار ثبت مشخصات بازیکنان در سامانه فدراسیون بسکتبال، ثبت مشخصات بازیکنان در هیأت بسکتبال استان سمنان، الزام دریافت فرم سلامت و بیمه ورزشی بازیکنان، رتبه‌بندی و سطح‌بندی باشگاه‌ها برای دریافت شهریه، جذب پشتیبان و برگزاری دوره‌های مربیگری پایه و پیشرفته شد.

ناداوری و بی‌عدالتی در بوکس

علی غلامی، بوکسور شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: همیشه ناداوری و بی‌عدالتی وجود دارد و این موضوع از دلایل ماندن بوکس ایران در سطح پایین در دنیاست.

وی تصریح کرد: متأسفانه بوکسورهای شانس تصاحب پیراهن تیم ملی از قبل تعیین‌شده هستند.

غلامی با بیان اینکه چیزی به اسم حمایت در استان سمنان وجود ندارد، اضافه کرد: هیأت بوکس استان ضعف‌هایی دارد و باید به جوانان بها دهند؛ نه اینکه کسی که با سن بالا با ما به اردو می‌آید و نه حوصله صحبت کردن دارد و نه پشتیبانی می‌کند.

بوکسور شاهرودی ادامه داد: این امر از مشکلات بزرگ هیأت بوکس استان است و اتفاقات شگرفی در بوکس ندیده‌ایم؛ خیلی‌ها گله دارند اما شاید صدایشان درنیاید.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول