اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از باخت سنگین شهرداری‌چی‌ها تا سومی اروپا

باخت سنگین تیم فوتبال شهرداری سمنان و کسب عنوان سومی اروپا با تلاش نماینده سمنان ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی امروز می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از باخت سنگین شهرداری‌چی‌ها تا سومی اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس امروز با چند خبر از فوتبال، ورزش‌های سه‌گانه، دوومیدانی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

گل‌باران شهرداری سمنان

بازی فوتبال دو تیم امید پرسپولیس تهران با شهرداری سمنان با نتیجه پرگل هفت بر صفر به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

اسماعیل هلالی، سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس تهران بعد از این بازی گفت: از سمنان خاطرات خوبی دارم؛ وقتی در آنجا مربیگری می‌کردم، دنبال کار پایه‌ای و اصولی بودم ولی حاشیه‌سازان نگذاشتند که به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آن‌هایی که باعث شدند تا امتیاز تیم لیگ دویی از بین برود، به‌طور حتم خائن به فوتبال استان سمنان هستند؛ چون امید به آینده را از جوانان استان گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس تهران افزود: تیم شهرداری سمنان بسیار جوان است و حتی میانگین سنی آنها بسیار پایین‌تر از تیم ما بود و این بیانگر این است که مرتضی دهرویه، سرمربی این تیم کار ریشه‌ای را آغاز کرده و اگرچه کار بسیار سختی است، ولی برای او آرزوی موفقیت دارم.

فرسنگ‌ها عقبیم!

مرتضی دهرویه، سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری سمنان نیز گفت: اگرچه در ترکیب تیم ما چندین بازیکن نوجوانان و جوانان حضور داشتند؛ ولی واقعیت این است که فوتبال استان از نظر سطح فنی فرسنگ‌ها از سایر استان‌های دیگر عقب است و متأسفانه هیچ اقدامی هم برای رسیدن به پیشرفت دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسماعیل هلالی، یکی از مربیان سالم، اخلاق‌مدار و دارای دانش است که افتخار شاگردی او را داشته‌ام و امیدوارم در عرصه مربیگری هم به آنچه لیاقتش است، دست پیدا کند.

دهرویه افزود: بیشتر از تلخی این شکست، خبر از دست دادن یک ورزشکار و مربی صادق، دوست‌داشتنی و اخلاق‌مدار شهر و استانمان مرحوم محسن سلامت‌منش بود که ما را در شوک فرو برده و انگار رسم روزگار است که آدم‌های سالم و خوب زودتر دنیا را رها کنند.

سومی اروپا در اختیار نماینده سمنان

علی رضوانی، سه‌گانه‌کار جوان استان سمنان که چندی پیش به‌عنوان استعداد طلایی کنفدراسیون آسیا معرفی شده بود، برای اولین بار و با نظر سرمربی تیم ملی سه‌گانه ایران در مسابقات بزرگ‌سالان کاپ اروپا که در استانبول در حال برگزاری است، شرکت کرد.

نماینده استان سمنان بعد از نماینده ترکیه و کرواسی به مقام سومی رسید.

معرفی برترین‌های دوومیدانی بازنشستگان

برندگان مسابقات دوومیدانی نیمه استقامت یک هزار و 500 متر در سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان سمنان معرفی شدند.

در پایان این رقابت‌ها، فاطمه موحدشریعت‌پناهی در بخش بانوان بالای 65 سال به مقام اول رسید.

صغری عبدالهیان، شهربانو گلیان و فاطمه صیادجو نیز در بخش بانوان زیر 65 سال عناوین برتر را به دست آوردند.

حسین زاهدخواه، کمال‌الدین قدس و غلامحسین حسنان هم در بخش آقایان بالای 65 سال و محمدرضا کریمی‌پور، علی‌اصغر زمانی و محمدحسن کرمی در زیر 65 سال برتر شدند.

 

احتمال برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در کیش

علی‌رضا قلی‌پور، رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: سالن اختصاصی کونگ‌فو و هنرهای رزمی در استان نداریم؛ خودم مربی درجه c بین‌المللی هستم ولی جایی از استان کلاس ندارم و هر جا می‌روم، برای سالن از من اول شهریه می‌خواهند.

وی با بیان اینکه برای مربیگری به تیم ملی دعوت شده‌ام ولی در استان خودم از من برای مربیگری پول می‌خواهند، تصریح کرد:، به خاطر همین کلاس‌هایم را دو سالی است که در استان تعطیل کردم.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان سمنان با اشاره به اینکه با وجود ورود به بحث استعدادهای برتر وضع کمی بهتر شده، اضافه کرد: کونگ‌فو به‌عنوان ورزش ملی ایرانی ثبت شده است.

قلی‌پور با تأکید بر اینکه به‌احتمال زیاد آبان ماه امسال میزبان مسابقات جهانی در کیش خواهیم بود، تصریح کرد: بیش از 50 کشور برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی پور با بیان اینکه بیش از 100 کشور درخواست مربی از ایران کرده‌اند تا برایشان مربی بفرستیم و این ورزش را در کشورشان رونق دهند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم؛ طی چند سال آینده با تدابیری که اتخاذشده در بازی‌های آسیایی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول