اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از سالن 3000 نفری شاهرود چه خبر؟

تلاش برای تکمیل پروژه سالن سه هزار نفری شاهرود و برگزاری اردوی والیبال نونهالان پسر در استان سمنان ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی امروز می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از سالن 3000 نفری شاهرود چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس امروز با چند خبر از زیرساخت‌های ورزش، والیبال، تنیس روی میز و ورزش‌های رزمی در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

از سالن سه هزار نفری شاهرود چه خبر؟

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه پروژه سالن سه هزار نفری شاهرود از سال 1388 کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: سوله‌ای پشت مجتمع گردشگری دالاهو وجود دارد و 1.5 میلیارد تومان در سال 98 و 1.5 میلیارد تومان هم در سال 99 اعتبار برای این پروژه دیده شده است.

مجید محمدی بیان کرد: دو تا سه میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه یک‌سری پروژه‌های استانی و شهرستانی هم مثل زمین چمن مصنوعی بسطام، خانه خولی و سالن باستانی مجن، زمین‌های تنیس استادیوم تختی و محوطه‌سازی و پیست اسکیت شهید اکبری وجود دارد، اضافه کرد: امیدواریم برخی از این پروژه‌ها ظرف یکی دو ماه آینده و برخی هم تا پایان سال و هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

برگزاری اردوی والیبال نونهالان پسر در استان سمنان

اسامی دعوت‌شدگان به اردوی والیبال نونهالان پسر طرح استعدادهای برتر وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

بر این اساس، ابوالفضل غریب بلوک، علیرضا مظهری، امیرحسین خادمیان و علیرضا مطواعی از دامغان، امیرحسین عظیمی، عرشیا کاشی، آریا کاشی و مرتضی کردیان از سمنان، صدرا مرادی و عرشیا عاشوری از گرمسار، مانی شهری، محمدجواد عبداللهی، مهدی محمدی و محسن سعیدکافی از شاهرود به این اردو دعوت شده‌اند.

سعید طبسی، آرش نوروزی، سینا غایبی و میلاد اسکندری نژاد مربیان اردوی والیبال نونهالان پسر طرح استعدادهای برتر وزارت ورزش و جوانان هستند.

ساماندهی سبک‌های فعال رزمی در سمنان

محمدعلی محقق، سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: ساماندهی سبک‌های فعال در استان از اولویت برنامه‌های هیأت ورزش‌های رزمی است و رتبه‌بندی این سبک‌ها را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: حمایت‌های برنامه‌ریزی‌شده از سبک‌های رزمی را نیز در برنامه داریم؛ دو سه رشته هستند که برای فدراسیون ورزش‌های رزمی از اولویت بالاتری برخوردار هستند و موی‌تای، کیک بوکس و سامبو در این لیست قرار دارند.

سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان سمنان با اشاره به اینکه بسط و گسترش موی‌تای، کیک بوکس و سامبو در استان از برنامه‌های ماست، اضافه کرد: فدراسیون نگاه خاصی به این رشته‌ها دارد تا بیشتر بسط پیدا کنند و ورزشکاران بیشتری در آن‌ها فعالیت داشته باشند.

تا اردیبهشت 99 هستم!

محمد قرایی‌پور، رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان فعلاً در بخش هیأت‌های ورزشی عملیاتی نشده و تا اردیبهشت 99 رئیس هیأت تنیس روی میز استان هستم.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات هوپس را از اول سال 98 در رده سنی 9 تا 11 سال برگزار کردیم، افزود: هدف ما از این رقابت‌ها، کشف استعدادها بود و دختران پینگ‌پنگ‌باز در قالب تیم پنج نفره به زنجان اعزام و پسران هم با تیمی پنج نفره به ساری برای شرکت در رقابت‌های کشوری اعزام شدند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات جام رمضان در شهرستان‌ها برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها به‌صورت متمرکز در تمام شهرستان‌ها در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول