اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

باید در مقابل استکبار باقدرت بود

امام‌جمعه قرچک گفت: باید در مقابل استکبار باقدرت بود و باقدرت نیز جواب آن‌ها را داد.

باید در مقابل استکبار باقدرت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از روزهای باسعادت بشریت ولادت حضرت مهدی (عج) که منجی عالم بشریت است که چند روز است که از ولادت این امام معصوم نگذشته، باید همه روزها در انتظار ظهور باشیم که بیایید فساد، تبعیض، دوگانگی را از بین ببرد.

وی گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) سرتاسر شور و شادی است، همه مسلمان منتظر ظهور آن حضرت هستند، باید کاری کنیم که عاقبت‌به‌خیر شویم و از منتظران واقعی باشیم، برای بنده صالح خدا بودن این است که تقوا داشته باشیم، تقوایی که در دل نشیند و از صمیم قلب رفتار کنیم.

امام‌جمعه قرچک افزود: لازم تقوا که از دل باشد این است که توبه کنید و از گناه و شیطان دوری‌کنیم و از منویات ماه شعبان استفاده کنیم و بادلی آرام  به استقبال ماه پربرکت رمضان و به میهمانی خدا بریم و از داشته این ماه استفاده کنیم و خود را از گناهان تطهیر کنیم.

اسماعیلی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه افزود:  تقوا بسیار باارزش است در دنیا آخر و عاقبت‌به‌خیر و در آخرت هم سعادتمند و جزو بندگان صالح خدا می‌شوید.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در استان تهران در کاهش پیشگیری از جرم رتبه برتر را به دست آوردیم و این مقام برتر حاصل تلاش تمامی مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی و همه مردم شریف شهرستان قرچک است که با همکاری یکدیگر در این عرصه قدم برداشتند.

امام‌جمعه قرچک بیان داشت: باید اقدامات فرهنگی در شهرستان افزایش پیدا کند، کار فرهنگی رقاصی نیست فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی و حرکت در جهت ظهور حضرت مهدی و مهدویت باشد و در شهرستان چند نهاد در زمان ولادت حضرت مهدی اقدامات غیرفرهنگی انجام دادند که به این نهادها هشدار می‌دهم که برخورد خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: سپاه از تفکر روحانیت به وجود آمده و به‌فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس‌شده است، در کشور و جهان و خاورمیانه همه می‌دانند که اقتدار کشور به برکت وجود سپاه پاسداران است و به همین دلیل است که می‌خواهد سپاه را از دور خارج کنند، مجموعه سپاه یک دانشگاه انسان‌سازی است که نیروهای مخلص را تعلیم و تربیت می‌کند و سپاه پاسداران هم در کشور و هم در خارج از کشور محبوب است.

وی تأکید کرد: شما ببینید از انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه آمریکا و استکبار ناراحت است پس انتخاب این سردار دلاور به‌جا و حق بوده که ترس را در وجود استکبار و هم‌پیمانان آن‌ها انداخته است.

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: باید در مقابل استکبار باقدرت بود و باقدرت نیز جواب آن‌ها را داد.

اسماعیلی یادآور شد: هفته کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک عرض می‌کنم، مسؤولان کارگری باید به مشکلات کارگران رسیدگی کند به فکر معیشت کارگران باشند و مشکلات کارگران در منطقه موردبررسی قرار دهند.

وی افزود: باید اسلامیت، استقلال اقتصادی، فرهنگ اقتصادی و رونق تولید را در جامعه زیاد کنیم باید دستگاه‌های اجرایی وارد میدان شوند، باید رونق تولید را افزایش دهیم استقلال اقتصادی از پایه برنامه‌ریزی کنیم.

امام‌جمعه قرچک  در پایان خاطرنشان کرد: باید مشکلات جامعه کارگری حل شود، جامعه کارگری از قشر متعصب و وفادار به‌نظام جمهوری اسلامی ایران بودن نباید جامعه کارگری فراموش شود با سیاسی بازی با آن‌ها برخورد نکنیم کارگران نیروهای مؤمن و ضعیف جامعه هستند با آن‌ها صادق باشید و سعی در رفع  مشکلات آن‌ها قدم بردارید و در رفع مشکلات جامعه کارگری از یکدیگر سبقت بگیرید نه اینکه بخواهید حق کارگر را پایمال کنید .

انتهای پیام/67037/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول