اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دولت باید از نیروهای جوان استفاده کند

گفت امام‌جمعه موقت ورامین گفت: در کشور ضعف مدیریتی داریم، دولت باید از نیروهای جوان در داخل بدنه دولت استفاده کند و نگاه به غرب و پیکر بی‌روح برجام نداشته باشد چراکه هیچ سودی برای ملت ایران ندارد.

دولت باید از نیروهای جوان استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین در نماز جمعه این هفته ورامین پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقواپیشه کنید با نیت پاک درراه رضای خدا قدم بردارید رضایت بندگان خدا را در نظر داشته باشید چراکه تقوا مهم‌ترین ابزار رسیدن به خدا است.

وی گفت: با توجه به اتفاقات صورت گرفته در جوامع بین‌المللی و تحریم بیش‌ازپیش ایران و به صفر رساندن فروش نفت ایران از اشتباهات دیگر رئیس‌جمهور آمریکاست که به نظر کارشناسان این عرصه غیرقابل عملی شدن است.

امام‌جمعه موقت ورامین افزود: این اقدام غیر کارشناسی در راستای ضربه زدن به اقتصاد کشور ایران و تشدید تحریم‌های اقتصادی و نخریدن نفت کشور است که غیرقابل اجراست و آمریکا بیشترین ضربه را خواهد خورد چراکه باعث افزایش قیمت نفت در جوامع بین‌المللی خواهد شد.

محمودی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ورامین بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب بیان‌شده آمده است: انقلاب اسلامی باید وابستگی به نفت را به صفر برساند و استفاده از جوان‌های و نیروهای جوان و انقلابی و جهادگران در عرصه اقتصادی استفاده که باعث می‌شود تحریم‌ها کاهش یابد و وابستگی به خارج کمتر شود، باید در این عرصه‌ها مستحکم قدم برداریم.

وی تصریح کرد: تحریم و تشدید تحریم‌ها و به صفر رساندن فروش نفت، ایجاد اغتشاش و آشوب در سال ۹۷ از تصمیمات رئیس‌جمهور آمریکا است که در همه عرصه‌ها شکست‌خورده و مردم ایران سیلی محکمی به رئیس‌جمهور آمریکا زدند.

امام‌جمعه موقت ورامین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است اگر این کشور نتواند از تنگه هرمز نفت صادر کند بی‌شک به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد که نفت از تنگه هرمز خارج کند.

محمودی اضافه کرد: وابستگی به نفت به ضرر کشور است مدیران باید به فکر باشند، جوانان برنامه اقتصادی کشور را در عرصه محصولات و تولیدات داخل برنامه‌ریزی کنند باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که برنامه وابستگی به سوخت به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در کشور ضعف مدیریتی داریم، دولت باید از نیروهای جوان در داخل بدنه دولت استفاده کند و نگاه به غرب و پیکر بی‌روح برجام نداشته باشد چراکه هیچ سودی برای ملت ایران ندارد، از مجلس و دولت و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم که بیانیه گام دوم انقلاب با تصمیمات صحیح استفاده از جوانان جهادی و باانگیزه، آمریکا را بار دیگر ناامید کنند.

امام‌جمعه موقت ورامین ابراز کرد: پس از انتقال پایتخت اسرائیل به قدس و واگذاری بلندی‌های جولان به اسرائیل غرب می‌خواهد نقشه معامله خود را مطرح کنند و این موضوع این است که فلسطینی‌های مهاجر در کشورهایی که ساکن هستند را تابعیت آن کشور را بدهند و به بقیه فلسطینی‌های داخل اجازه و پناهندگی در هر کشور را می‌دهند و این حرکت باعث تحکیم اسرائیل است و این حرکت بسیار نادرست هست چراکه فلسطین برای همه مسلمانان است.

محمودی در خاطرنشان کرد: فلسطین دیروز با امروز بسیار متفاوت است چراکه به قدرت نظامی و خودباوری رسیدند و در مقابل اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند.

انتهای پیام/67037/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول