اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امنیت شغلی و دستمزد کارگران مورد توجه بیشتر مسؤولین قرار بگیرد

امام جمعه بویین‌زهرا گفت: کارگران قشر تاثیر گذار در تحقق شعار سال هستند و لازم است که به مسائلی همچون امنیت شغلی، دستمزد و احترام کارگران رسیدگی شود.

امنیت شغلی و دستمزد کارگران مورد توجه بیشتر مسؤولین قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کار جهادی و بی وقفه از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد راهبرد عزت آفرین اقتصاد مقاومتی است.

 وی افزود:  کارگران قشر تاثیر گذار در تحقق شعار سال هستند و لازم است که به مسائلی همچون امنیت شغلی، دستمزد و احترام کارگران رسیدگی شود.

امام جمعه بویین‌زهرا با بیان اینکه سیل فرصت بزرگی برای خدمت روحانیت و نیروهای انقلابی ایجاد کرد، بیان کرد:  حضور بی‌نظیر مردم انقلابی در امدادرسانی‌ها یکی از واقعیت‌های غیر قابل وصف بود بود که موجب عصبانیت آمریکا شد.

وی با بیان اینکه سپاه با انتصاب فرماندهی شجاع گام بلندی به سوی تکامل برداشت، عنوان کرد: سپاه پاسداران در آخرین روز از چهل ساله نخست حیات پرخیر و برکت خویش شاهد خداحافظی یکی از فرماندهان دلاور، ولایی و بسیجی پس از حدود ۱۲ سال بود که جای خود را به جانشین لایق و شجاع، سردار حسین سلامی داد.

حجت‌الاسلام رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های نفتی ایران توسط امریکا بیان کرد: اجرای راهبرد اقتصادی غیر نفتی، تکیه بر صادرات غیر نفتی، استفاده از ظرفیت صادرات به کشورهای منطقه و همسایه، نجات بودجه کشور از وابستگی به نفت و اصلاح آن و اصلاح نظام مالیاتی کشور  از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تحریم نفتی دشمن است.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت عالم مجاهد استاد مرتضی مطهری و روز معلم یادآور شد:  نقش معلمان در جامعه همانند نقش انبیاء است و به همین دلیل تمام سعادت‌ها و شقاوت‌ها انگیزه‌اش از مدرسه‌هاست و کلیدش در دست معلمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول