اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فاطمی زاده درگفت و گو با فارس:

برنامه های فرهنگی برای دانشجویان خوابگاهی اجرا می شود

معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ما از سال آینده برای دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شریف برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی برگزار خواهیم کرد.

برنامه های فرهنگی برای دانشجویان خوابگاهی اجرا می شود

عمادالدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفت وگو باخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به وجود 4هزار دانشجوی خوابگاهی گفت: دانشگاه شریف با 13 خوابگاه دانشجویی نزدیک به 4 هزار دانشجوی خود را در این مراکز اسکان داده است که تمامی این خوابگاه ها نوسازی شده و وضعیت قابل قبولی دارند.

وی افزود: دانشگاه شریف دارای یک خوابگاه مخصوص دانشجویان متاهل در 140 واحد آپارتمانی است که از نظر استاندارد دارای رتبه 1 و 2 است از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که همه خوابگاه های ما به طور میانگین بین 10 تا 15 سال از ساخت  آنها می گذرد؛ البته ما تمامی این مراکز را بازسازی کرده ایم.

فاطمی زاده اضافه کرد:با برنامه ریزی که ما در معاونت دانشجویی انجام داده ایم از سال آینده برای دانشجویان خوابگاهی مجرد و متاهل در دو بخش خواهران و برادران برنامه های فرهنگی و همچنین مسابقات ورزشی برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول